Frosne egern og kebaber ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-02-06 10:53

Det må sq være sjovt at gennemgå alle de skadesanmeldelser folk de skriver

En kartoffel under bremsen eller et hvepsestik fik mig til at træde
speederen i bund

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-02-06 19:12

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> Det må sq være sjovt at gennemgå alle de skadesanmeldelser folk de skriver
>
> En kartoffel under bremsen eller et hvepsestik fik mig til at træde
> speederen i bund

kan da vel sagtens lade sig gøre, der er vel nogle der fortæller sagen
ligeud så ingen tror på det? jeg kan da godt se at en kartoffel er rullet ud
af indkøbsposen fra selvvejnignsposen, og rullet rundt i bilen og sat sig
fast et meget uheldigt sted, eller det med hvepsen, tja hvordan reagere
folkt når de for et hvepsestik, nu er jeg aldrig blevet stukket, kun af en
bi for 100år siden så det kan jeg ikke lige se for mig.

Men det med frossent egernt og kebat lyder sku mærkeligt

Fra : JS

Dato : 07-02-06 20:38

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> rullet ud af indkøbsposen fra selvvejnignsposen, og rullet rundt i
> bilen og sat sig fast et meget uheldigt sted

For ca. 14 år siden skete det for en af mine kammerater. Der lå en
cola-glasflaske under sædet, der i et sving rullede frem og satte sig fast
under bremsepedaleb. Han koblede ud og fik bremset lidt med håndbremsen, men
måtte køre med 80 km/t i timen (ja, han kørte for stærkt) gennem et sving
med anbefalet 30 km/t, hvorefter han kunne få flasken fri. Heldigt at der
ikke skete noget. Men det skal edderbankeme være en stor kartoffel, der skal
holde bremsepedalen oppe...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-02-06 22:21

JS wrote :
> Men det skal edderbankeme være en stor kartoffel, der skal holde
> bremsepedalen oppe...

En bagekartoffel kan vel gøre det ? (hvis en flaske kan...)

This is not an automated signature. I type this in to the bottom of
every message.

Fra : JS

Dato : 08-02-06 15:19

Henrik Stidsen wrote:

> En bagekartoffel kan vel gøre det ? (hvis en flaske kan...)

De færreste kartofler kan vel holde til et ordenligt pres på pedalen?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-02-06 19:01

JS used his keyboard to write :
> De færreste kartofler kan vel holde til et ordenligt pres på pedalen?

Kommer vel an på kvaliteten ? :) Og en rå kartoffel kan da godt være
ganske hård.

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-02-06 00:13

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev

> Kommer vel an på kvaliteten ? :) Og en rå kartoffel kan da godt være
> ganske hård.

En uheldig kartofel?

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-02-06 20:38

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> rullet ud af indkøbsposen fra selvvejnignsposen, og rullet rundt i
> bilen og sat sig fast et meget uheldigt sted

Det kunne sagtens lade sig gøre. Havde en kammerat som var ude for, ikke at
kunne bremse, fordi en sodavandsflaske (efterladt på bagsædet) var rullet
ind under bremsen.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : -=JF=- arb

Dato : 07-02-06 12:26

> Det må sq være sjovt at gennemgå alle de skadesanmeldelser folk de skriver

Der går en historie om et dansk forsikringsselskab som tilsyneladende er i
besiddelse af en vis portion humor...

En kunde havde skrevet en helt utrolig fantasifuld forklaring på sit uheld.
Efter noget tid modtog han en check fra forsikringsselskabet. I følgebrevet
stod:

Den medsendte check skal betragtes som forfatterhonorar, og ikke erstatning.

Mvh John

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-02-06 18:14

-=JF=- arb formulated the question :
> [...]

> stod:
> Den medsendte check skal betragtes som forfatterhonorar, og ikke erstatning.

Jeg kender en der kastede en sten efter en fugl - han ramte desværre
ikke så godt så det resulterede i en smadret glasdør. Til forsikringen
skrev han at han havde kastet en sten efter en fugl og lige før den
ramte fuglen skiftede stenen pludselig retning så den ramte døren
istedet. Forsikringen betalte :)

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report