Hvilken økonomisk bil skal jeg vælge?
Fra : KPE

Dato : 05-02-06 22:17

Jeg står overfor og skal købe en nyere og mindre bil, men den højeste
prioritet er at den er super økonomisk.

Den må ikke være ældre end en årgang 99, er der nogen der kan anbefale mig
en?

På fårhånd tak.
Mvh. Kasper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-02-06 22:23

KPE skriver:

> [...]
> prioritet er at den er super økonomisk.
>
> Den må ikke være ældre end en årgang 99, er der nogen der kan anbefale mig

VW lupo

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : KASO

Dato : 06-02-06 08:14

> KPE skriver:

> VW lupo

Iflg. seneste nr. af FDM's Motor er bilen langt fra økonomisk, hvis man
medregner reparationsudgifter....

De sammenligner med en Toyota Yaris, som et mere økonomisk alternativ. Det
afhænger selvfølgelig af, om man rent faktisk får de dyre reparationer - som
f.eks. udskiftning af gearkasse (som de nævner), men det ved man jo ikke på
forhånd - og risikoen er åbenbart ikke helt lille!

Fra : Brian

Dato : 06-02-06 19:05

KASO wrote:

> [...]
> dyre reparationer - som f.eks. udskiftning af gearkasse (som de
> nævner), men det ved man jo ikke på forhånd - og risikoen er åbenbart

Et andet blad nævner også (mener det er BM?) at flere gearkasser
er blevet skiftet pga. bilen ikke kunne gå i bakgear. Det har så
senere vist sig at det var en bakgearskontakt til 99,- der strejkede.

Hvis de gearkasser der er skiftet på dén konto er regnet med, er det
jo lidt snyd. Men det er selvfølgelig en god idé at have med i
overvejelserne
omkring den bil, at selv mærkeværkstederne kan have problemer med
at reparere på den.

/Brian

Fra : BJ

Dato : 05-02-06 22:32

"KPE" <info@"remove"specdep.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> prioritet er at den er super økonomisk.
>
> Den må ikke være ældre end en årgang 99, er der nogen der kan anbefale mig

Smart:
http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=3747

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 05-02-06 22:47

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> "KPE" <info@"remove"specdep.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Har du drukket af natpotten min gode mand?

Møller

Fra : BJ

Dato : 05-02-06 23:04

"Møller" <eam@gn.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du drukket af natpotten min gode mand?

Nope, jeg kan ikke rulle på in-line rulleskøjter.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~