Videopolitiet 2 af 3 i denne omgang
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-02-06 11:44

Denne "episode" bruges til at gennemgå seerreaktioner fra de første
programmer i efteråret.

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-02-06 11:49

> Denne "episode" bruges til at gennemgå seerreaktioner fra de første
> programmer i efteråret.

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=276257&r=1

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 19:36

> http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=276257&r=1

Fint at du poster link her - jeg ser dem altid når du har gjort det.

(hende den lyshårede der bliver interviewet først er da vist iøvrigt halv
lækker)

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Henrik B.

Dato : 03-02-06 20:01

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse

> Fint at du poster link her - jeg ser dem altid når du har gjort det.
>
> (hende den lyshårede der bliver interviewet først er da vist iøvrigt halv
> lækker)

Og temmelig gravid.

Dyrlægebiler - Det intelligente valg

Fra : Hehe

Dato : 03-02-06 20:41

> (hende den lyshårede der bliver interviewet først er da vist iøvrigt
halv
> lækker)
>

> Og temmelig gravid.

Så er der jo en endnu bedre grund til hun er blevet det.....

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 21:19

> Og temmelig gravid.

Arh. Damit. Tænk at jeg virkelig ikke så det. Nu men hun var vist slet ikke
så lækker igen så...

(men én eller anden har været heldig)

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 03-02-06 21:25

Rune Nicolajsen skrev:
> Fint at du poster link her - jeg ser dem altid når du har gjort det.
> (hende den lyshårede der bliver interviewet først er da vist iøvrigt halv
> lækker)

Og det har der vist været en anden der også mente.

--
MVH Finn ...i "ny" bil; Opel Ascona 1,6 fra '86