Problemer med blinklys på Mondeo...
Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-02-06 11:42

Hej,

Jeg har fået et problem med at det kun er mit venstre blinklys der fungerer
normalt. Det højre blinklys lyser konstant...

Er det mon blinklysrelæet der er røget sig en tur, eller røger blinklyset
altid i begge sider når relæet står af..?

Hvilke andre muligheder kan det være..?

Martin Christiansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-02-06 12:45

Martin Christiansen skriver:

> [...]
>
> Er det mon blinklysrelæet der er røget sig en tur, eller røger blinklyset
> altid i begge sider når relæet står af..?

Hvad siger katastrofeblinket ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Kommer mine indlæg via sunsites server, er sonofons newsserver igen død

Fra : Christopher S

Dato : 03-02-06 13:10

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Martin Christiansen skriver:

> Hvad siger katastrofeblinket ?
>

> Klaus
Har du tjekket pærerne?

Relæet er bygget ind i afviserarmen, så det er hele armen der skal
skiftes hvis det er væk.
Kig på ebay efter nogle brugte, de plejer at kunne fås til en god pris..

Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-02-06 14:53

> Relæet er bygget ind i afviserarmen, så det er hele armen der skal skiftes
> hvis det er væk.
> Kig på ebay efter nogle brugte, de plejer at kunne fås til en god pris..

Det må være denne her hos Krogslund:

http://makeashorterlink.com/?S4191239C

Bilen er en '98 2,0 st.car.

Martin Christiansen

Fra : Christopher Stein

Dato : 03-02-06 02:53

Martin Christiansen wrote:

> Det må være denne her hos Krogslund:
>
> http://makeashorterlink.com/?S4191239C
>
> Bilen er en '98 2,0 st.car.

det kan findes en del billigere på ebay.co.uk..

Fra : Martin Christiansen

Dato : 04-02-06 12:19

"Christopher Stein" <cstein@softhome.net> skrev i en meddelelse

> det kan findes en del billigere på ebay.co.uk..

Var forbi Krogslund i dag.. Relæet sidder monteret på armen, men ikke
indbygget. Har i dag prøvet både en anden arm og et andet relæ, men intet
virker.... Har fundet ud af at katastrofeblinket virker normalt i begge
sider når tændingen(lyset.?) er fra, så der må være en dårlig forbindelse et
sted...??

---

Fra : Armand

Dato : 03-02-06 13:24

Martin Christiansen skrev:
> Hej,
>
> Jeg har fået et problem med at det kun er mit venstre blinklys der fungerer
> normalt. Det højre blinklys lyser konstant...

Er det en diagnose ud fra dashboardet, eller hár du været udenfor og går
en tur rundt om bilen for at se om der er blus i alle pærerne?

--
Armand.
(lorte news.worldonline der p.t. ikke lader mindre svar komme igennem
uden at man tuner dem kunstigt større)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.. .
..

Fra : Martin Christiansen

Dato : 03-02-06 14:49

> Er det en diagnose ud fra dashboardet, eller hár du været udenfor og går
> en tur rundt om bilen for at se om der er blus i alle pærerne?

Tak for alle svarene.

Højre side lyser konstant i dashboardet, og alle blinklyspærene lyser også
konstant udvendig i højre side.

Når man slår katastrofeblinket til, blinker det 1 gang, hvorefter begge
sider lyser lyser konstant...

Martin Christiansen