AeroTwin visker til Passat
Fra : Kristian Knudsen

Dato : 02-02-06 20:14

Hejsa.

Er der nogen af jer, som har prøvet "de nye" Aero Twin viskere..?

Jeg går lidt og lurer på dem. Har fundet denne vejledning til at skifte dem
og det ser jo nemt ud

Billede og deleliste
http://www.passatplus.de/umbauteile/aerotwin/aerotwin.htm

Montering
http://www.passatplus.de/umbauten/wasserkasten/wasserkasten.htm

Mvh.
Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 13:42

"Kristian Knudsen" <mailto:Knuden@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
"AeroTwin visker til Passat"

> [...]
>
> Er der nogen af jer, som har prøvet "de nye" Aero Twin viskere..?
>
> Jeg går lidt og lurer på dem. Har fundet denne vejledning til at skifte dem

Hej Kristian,

Jeg har ikke selv en Passat men en Mazda3 med netop disse viskere, og de er
simpelthen fremragende - uanset hastighed på motorvejen klæber de til ruden og
visker fint ruden fri for vand og andre gode ting.
Eneste minus er dog at de koster kassen og skifte, men jeg har haft mine på siden
bilen var ny, og de er først skiftet her for en måned siden - i alt 2½ år med de
samme viskere. Det er der nok ikke mange andre viskere der kan...

Hilsen Brian

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:165.72.200.11)

Fra : Christopher S

Dato : 03-02-06 14:06

Brian Bønk wrote:

> [...]
> samme viskere. Det er der nok ikke mange andre viskere der kan...

har dem også selv på mondeoen.. :)

ved ikke om de kan ses tydeligt nok på dette billede:
http://bilgalleri.dk/uploads_large/312067.jpg?12-01-2006

men de er simpelthen de bedste viskere på markedet pt..

skulle lige prøve om de var lydløse ved høj hastighed, og selv ved 190
kan man ikke høre dem.. Og de er BARE effektive..

De kostede mig under €50 inkl forsendelse fra tyskland.

Fra : Brizz

Dato : 03-02-06 16:30

Kristian Knudsen skrev:
> [...]
>
> Er der nogen af jer, som har prøvet "de nye" Aero Twin viskere..?
>
> Jeg går lidt og lurer på dem. Har fundet denne vejledning til at skifte dem

Til trods for de 2 andre positive tilkendegivelser er jeg af en anden
mening. Jeg har prøvet dem på en Alfa 159 der var sprit ny og kørte i
den i 1 mdr. Var ikke særligt imponeret af dem. De var ikke dårligere
end alm viskere men absolut heller ikke bedre. Ved motorvejs kørsel var
de dog elendige. Hoppede hen over ruden og var ikke meget bevendte.

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 03-02-06 19:22

"Kristian Knudsen" <Knuden@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Er der nogen af jer, som har prøvet "de nye" Aero Twin viskere..?

Har dem på min A4, det er bare iorden, støjsvage og effektive, men dyre...

/Carsten

Fra : Kristian Knudsen

Dato : 03-02-06 19:56

hhmmm...

3 mod 1

Jeg tror at jeg kigger dybt i lommerne. De ser ret gode ud, men dyre ja...

Jeg kan ikke helt gennemskue om jeg kan nøjes med viskerne eller jeg også
have "Wasserkastenabdeckung ".

Jeg kan godt se at det dækker over en del af motorrummet, men kan ikke lige
se at det er noget jeg får den store glæde af..? Kan I kaste lidt lys over
det.

Mvh.
Kristian

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 03-02-06 20:12

> [...]
>
> Jeg kan godt se at det dækker over en del af motorrummet, men kan ikke
> lige se at det er noget jeg får den store glæde af..? Kan I kaste lidt

Du skal "kun" bruge viskerne.

/Carsten

Fra : Kristian Knudsen

Dato : 03-02-06 20:20