Schmiedmann
Fra : Bjarne Haug

Dato : 02-02-06 11:09

Hej Gruppe,

Jeg har mange gange prøvet at maile til Schmiedmann, nogle gange får jeg
halve svar, andre gange intet osv...
I november bestilte jeg sågar via telefon og mail nogle brugte alu fælge de
havde i deres forretning i Odense, de ville bringe dem internt til KBH afd.
men via utallige mails og accepter osv gav jeg op og købte dem et andet
sted.

Det jo ikke noget problem når man fysisk står i butikken, men det er ikke
altid muligt pga arbejde osv.

For mit vedkommende har de i hvert fald gået glip af flere tusinde kroners
omsætning fordi jeg simpelthen ikke lykkes at komme af med mine penge til
dem. hehehehe SKØRT

Er jeg den eneste som finder det svært at kommunikere med dem?

mvh
Bjarne Haug

Fra : Bjarne Haug

Dato : 02-02-06 11:12

Lad mig lige tilføje at de er meget hjælpsomme osv når man er der og det
afholder mig da ikke fra at handle med dem igen, jeg vil bare gerne høre om
der er andre som har haft samme oplevelser med dem.

vh
Bjarne

Fra : ena

Dato : 02-02-06 11:52

Ja det har jeg også prøvet - samtidigt er de ofte lige så dyre eller dyrere
med org dele sammenlignet med fx. BMW Lyngby - og ofte er det uoriginale
piratstumper de sælger som om de var originale.

Deres viden lader også meget tilbage at ønske - har ofte skullet have dele
til min E46 hvor de simpelthen ikke anede hvilke dele der sad i bilen og
defor fik forkerte hjem selvom de havde stelnummer etc.

Jeg handler kun hos BMW lyngby nu de har en reservedelsmand der er
fremragende og delene kan man ofte prutte lidt ned i pris så det er
billigere end hos Schmiedmann

Fra : Lars Knudsen

Dato : 02-02-06 11:52

On Thu, 2 Feb 2006 11:08:41 +0100, "Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk>
wrote:

> [...]
>dem. hehehehe SKØRT
>
>Er jeg den eneste som finder det svært at kommunikere med dem?

Det har jeg også været ude for. Jeg havde problem med at katalysatoren
i min E39 530D var flækket på langs i sommers - var nede hos dem hvor
de havde den oppe på liften så vi kunne se hvad der var galt.

Fik en pris på en ny kat med montering (over 10.000 dkk) - men de
ville lige høre deres afdeling i jylland om de eventuelt havde en
renoveret bytter til en bedre pris. De ville så ringe tilbage - men
jeg hørte aldrig noget.

Ringede så efterfølgende til et værksted i Sverige hvor jeg fik
monteret en ny original kat til 8200 sek.....

Tilsvarende problem da jeg skulle ha' nye støddæmpere - der havde de
glemt (!) at ringe til mig for at sige at de var i restordre så da jeg
stod dernede til aftalt tid inkl. kollega til at give et lift på
arbejde (de har jo ikke lånebiler) måtte jeg køre igen og komme
tilbage 14 dage senere.

Det er ikke super godt syntes jeg.

** Lars

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 02-02-06 11:56

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> wrote in message

> [...]
> dem. hehehehe SKØRT
>

> Er jeg den eneste som finder det svært at kommunikere med dem?

Jeg har kun haft positive oplevelser med Schmiedmann. På et tidspunkt fik
jeg ved en fejl nogle forkerte fjedre som kom på min bil, og da jeg selv
havde bekostet at få dem monteret, ville jeg jo gerne have de penge retur og
nye fjedre på uden beregning, Schmiedmann kunne dog ikke overtale deres
leverandør der havde kommet forkerte fjedre i kassen, til at betale
monteringen 2 gang, så schmiedmann ombyttede på deres regning på deres
værksted.

Rigtig god service syntes jeg, så jeg har intet at klage over hos dem.

Jacob

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-02-06 12:02

"Bjarne Haug" <crap@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste som finder det svært at kommunikere med dem?
>

> mvh
> Bjarne Haug

De ER håbløse - svære at kommunikere med og ikke til at stole på

....men "flinke" (hvad man så end kan bruge det til ? )

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-06 01:05

Ring og snak med Koed i stedet ...

www.koed.dk

mvh.
Kim Frederiksen
(Har lige købt et førersæde hos Schmiedmann i dag - uden problemer)