ERRORSAFE
Fra : Bassen

Dato : 18-02-06 05:41

Davs allesammen, håber det er den rigtige gruppe.
Problemet er at når jeg starter Explorer,kommer der de samme popups frem
hver gang, bl.a.: "ERRORSAFE" som vil rense pcèn for fejl, køb "Simpsons 5
sæson"
"Adult Finder" og andet.Kan der have puttet sig noget i maskinen? Jeg har
kørt Adaware, som finder og fjerner Cookies, men de er der igen næste gang.
Kan i hjælpe??

Bassen

ps: jeg har Nortons sikkerhedspakke med alt som koster ca 250.- om året

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 07:57

"Bassen" <gilbert@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan i hjælpe??
>
> Bassen
>
> ps: jeg har Nortons sikkerhedspakke med alt som koster ca 250.- om året
Jeg tror Du skal besøge Kim Ludvigsen
Han har en super side
http://kimludvigsen.dk//programmer-tools-spyware.html

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 08:21

> [...]
> Bassen
> ps: jeg har Nortons sikkerhedspakke med alt som koster ca 250.- om året
Hej
Du skal slå systegendannelse fra og starte op i beskyttet tilstand
for at fjerne skidtet
Og så skal du holde windows, add aware og norton opdateret
http://www.symantec.com/region/dk/

venlig hilsen

Fra : Bassen

Dato : 22-02-06 06:50

Mange tak for jeres forslag, jeg arbejder med det.

bassen