Ad-aware 6,0 ref
Fra : Non scrivetemi

Dato : 14-02-06 00:52

Hejsa
Jeg kører med Ad-aware 6.0 og ved webupdate har referencefilen længe været
01R347 fra 26.10.2004, men er den ikke totalt forældet ?
Kan man kun downloade ref filen til SE versionen ? (som iøvrigt ikke virker
til 6.0 pro)
Hvor finder jeg en ny ref fil til pro ?

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 14-02-06 15:46

Non scrivetemi skriblede:
> [...]
> været 01R347 fra 26.10.2004, men er den ikke totalt forældet ?
> Kan man kun downloade ref filen til SE versionen ? (som iøvrigt ikke

Da Pro versionen jo er en købe udgave. ville det
jo nok være det enkelste at henvende sig her
http://www.lavasoft.de/

--
Lars Fragstrup