eTrust antivirus
Fra : J. Jørgensen

Dato : 10-02-06 18:46

Når jeg laver en skanning undrer det mig, at der nederst i skemaet, under
status, ved de forskellige emner står "open error".

Er der nogen, der har en forklaring på denne melding?

Hilsen
Jørgen

Fra : ///M

Dato : 11-02-06 16:51

J. Jørgensen wrote:
> Når jeg laver en skanning undrer det mig, at der nederst i skemaet,
> under status, ved de forskellige emner står "open error".
>
> Er der nogen, der har en forklaring på denne melding?

Simpelt: eTrust kan ikke åbne filen og scanne den for virus - fordi filen er
i brug af et andet program og programmet tillader ikke andre at læse filen.

///M