strømstik til iBook
Fra : Leif Neland

Dato : 23-02-06 22:05

Kan man få et powerstik i løs vægt til iBook'en uden at skulle købe en helt
ny strømforsyning?
Det er det runde stik med lys i, der går ind i iBook'en, der er gået itu.

Leif

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-02-06 22:42

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote:

> Kan man få et powerstik i løs vægt til iBook'en uden at skulle købe en helt
> ny strømforsyning?
> Det er det runde stik med lys i, der går ind i iBook'en, der er gået itu.

nix

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Sebastian

Dato : 24-02-06 09:38

> [...]

> ny strømforsyning?
> Det er det runde stik med lys i, der går ind i iBook'en, der er gået itu.
emnet har været oppe før i dk.marked.privat.edb.mac:
http://groups.google.com/group/dk.marked.privat.edb.mac/browse_frm/threa
d/9274c144f39586f9/a6bf7eed00600ec7?lnk=st&q=Sebastian+Frederiksberg+iBo
ok&rnum=9&hl=en#a6bf7eed00600ec7

Dengang svarede jeg:

læs: http://developer.apple.com/qa/qa2001/qa1266.html

Din nærmeste elektronikpusher har sikkert det fornøde 2,5 mm stik, dog
uden skærm og uden sensering.

bare 1 tip uden garanti.

Stikket er AFAIK proprietær og du vil kun finde det i forbindelse med en
Apple strømforsyning. Dem kan man også købe brugt.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Leif Neland

Dato : 24-02-06 18:57

Leif Neland wrote:
> Kan man få et powerstik i løs vægt til iBook'en uden at skulle købe
> en helt ny strømforsyning?
> Det er det runde stik med lys i, der går ind i iBook'en, der er gået
> itu.

Jeg var inde i en apple-only forretning, og fik to defekte strømforsyninger
med helt stik, så nu er det bare at gå igang med loddekolben og krympeflex.

Jeg fik endda en 230v kabel i stedet for det 110v, den nuværende har.

Fin-fin service.

Leif