off-topic, apology.dk
Fra : Allan

Dato : 20-02-06 16:42

Jeg ved dette er ret langt uden for gruppens egentlige formål, men
ville lige benytte lejlighden til at reklamere lidt for apology.dk, en
side hvor man kan sende en venlig besked til den muslimske verden.
Meget aktuelt og nyttigt i disse tider.

mvh
Allan

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-02-06 16:51

Allan wrote:
> Jeg ved dette er ret langt uden for gruppens egentlige formål, men

Kun hvis du ikke har skrevet det på en mac.

Har du det?`

--
Thorbjørn

Fra : Bruno

Dato : 20-02-06 17:03

Allan wrote:
> Jeg ved dette er ret langt uden for gruppens egentlige formål, men
> ville lige benytte lejlighden til at reklamere lidt for apology.dk, en
> side hvor man kan sende en venlig besked til den muslimske verden.

Uden at der på nogen måde ligger en stillingtagen til formålet, så synes
jeg altså ikke det hører hjemme her i gruppen.

> Meget aktuelt og nyttigt i disse tider.

Et evig gyldigt argument, det kan jeg godt se - og så alligevel!

Mvh

Bruno

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 20-02-06 18:14

Allan <minkonto@gmail.com> wrote:

> Jeg ved dette er ret langt uden for gruppens egentlige formål,

Så langt ude, at min grænse er nået.

/Preben
--
http://home20.inet.tele.dk/boedker/

Fra : Allan

Dato : 20-02-06 18:15

den er lavet med iWeb :)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 20-02-06 18:17

Allan <minkonto@gmail.com> wrote:

> den er lavet med iWeb :)

Og <http://home20.inet.tele.dk/boedker/> er lavet med iView Media Pro!

/Preben
--
http://home20.inet.tele.dk/boedker/

Fra : Brian S

Dato : 20-02-06 18:19

Fuck off!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-06 18:54

Brian S <brian_skryder@yahoo.dk> wrote:

> Fuck off!

hmmm, så meget for den danske tollerence hva' ...

/thomas
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : tom

Dato : 21-02-06 00:12

On 2006-02-20 18:18:47 +0100, "Brian S" <brian_skryder@yahoo.dk> said:

> Fuck off!

Arh giv nu manden en chance, han planker en gammel ide ( der forøvrigt
- vist nok - også var "im sorry")
At han er ude og prøve at markedsføre den, er vel OK..
Måske ikke så meget her, men husk nu lige at vi mac-søstre (m/k) er
meget tolerante
Må jeg i den forbindelse sig at Tøger sagde det ret fint, her->
http://www.cbsnews.com/sections/60minutes/main3415.shtml
Han bliver dog blot citeret sidst i simons notebook

Fra : Bruno

Dato : 21-02-06 00:35

tom wrote:
> Arh giv nu manden en chance, han planker en gammel ide ( der forøvrigt -
> vist nok - også var "im sorry")

No way. Han vidste endda på forhånd det var OT, havde det så bare været
af uvidenhed.

> At han er ude og prøve at markedsføre den, er vel OK..

Nej det er ikke OK. Hvis ikke vi siger fra OT opslag så kommer gruppen
hurtigt til, at drukne i alt muligt knald. Uanset om et OT indlæg er nok
så velment, bør det bare postes et andet sted.

> Måske ikke så meget her, men husk nu lige at vi mac-søstre (m/k) er
> meget tolerante

Ja, men hvis det misbruges så holder det nok hurtigt op!

Mvh

Bruno

Fra : Karl Antz

Dato : 21-02-06 09:57

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Ja, men hvis det misbruges så holder det nok hurtigt op!

.... de sidste år er det da gået meget godt - og når manden så allerede i
Subject gør opmærksom på at det er off-topic så synes jeg ikke det gør
noget

Klart at det er en balanceganbg - men som sagt: nu har dk.edb.mac kørt i
årevis med en hel del svinkeærinder uden nogensinde at have tabt sin
sjæl til dem - så skal vi ikke bare satse på at det kan køre videre på
den måde?

afslappet hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 21-02-06 13:03

Karl Antz wrote:

> [...]
> årevis med en hel del svinkeærinder uden nogensinde at have tabt sin
> sjæl til dem - så skal vi ikke bare satse på at det kan køre videre på

Hørt, hørt

Fra : Christian Bech

Dato : 21-02-06 10:03

In article <43fa520f$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
> [...]

> hurtigt til, at drukne i alt muligt knald. Uanset om et OT indlæg er nok
> så velment, bør det bare postes et andet sted.

Det gælder dog ikke OT-indlæg generelt, men det har jeg jo allerede
forklaret i en anden tråd.. Vi har haft OT-indlæg i mange år uden at det
er gået amok, så der er ikke belæg for din eskaleringsteori.

Vi kan dog godt blive enige om, at politiske indlæg er på kanten af det
ønskværdige.

Du har fx også selv svaret i en tråd om spam, som absolut intet havde
med Mac at gøre, så jeg går udfra at du også selv sætter pris på de løse
rammer.

> Ja, men hvis det misbruges så holder det nok hurtigt op!

Det er ikke blivet misbrugt voldsomt gennem de sidste mange år. Hvorfor
skulle det ske nu?

Fra : Bruno

Dato : 21-02-06 17:01

Christian Bech wrote:
> [...]
>
> Du har fx også selv svaret i en tråd om spam, som absolut intet havde
> med Mac at gøre, så jeg går udfra at du også selv sætter pris på de løse

Jeg synes de løse rammer er helt fine, men indlæg der intet med Apple
eller i det mindste bare IT området synes jeg altså falder udenfor selv
løse rammer.

> Det er ikke blivet misbrugt voldsomt gennem de sidste mange år. Hvorfor
> skulle det ske nu?

Det muligt jeg er pesimistisk, men hvis det ligesom bliver ok og lave
politiske indlæg i gruppen så kan det hurtigt begynde og fylde meget.

Mvh

Bruno

Fra : Karl Antz

Dato : 21-02-06 17:55

> [...]

> Jeg synes de løse rammer er helt fine, men indlæg der intet med Apple
> eller i det mindste bare IT området synes jeg altså falder udenfor selv

i så fald ville der falde en hel del indlæg fra dr monster væk - og det
ville jeg i al fald være _meget_ ked af
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Christian Bech

Dato : 21-02-06 20:23

In article <43fb393e$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
> [...]

> Jeg synes de løse rammer er helt fine, men indlæg der intet med Apple
> eller i det mindste bare IT området synes jeg altså falder udenfor selv

Så kan jeg ikke lade være med at tænke på at du sidst reagerede på et
indlæg om Steve Jobs. Han har i høj grad noget med Apple
og IT-områdetat gøre.

> Det muligt jeg er pesimistisk, men hvis det ligesom bliver ok og lave
> politiske indlæg i gruppen så kan det hurtigt begynde og fylde meget.

Jeg tror heldigvis ikke at der er grund til pessimisme. Vi har gennem
tiderne haft vodsomme udflugter og endnu mere voldsomme skænderier, men
Mac'en har altid været centrum.

Den her gruppe er simpelthen ikke ligesom nogen andre grupper.

Fra : Bruno

Dato : 21-02-06 20:58

Christian Bech wrote:
> Så kan jeg ikke lade være med at tænke på at du sidst reagerede på et
> indlæg om Steve Jobs. Han har i høj grad noget med Apple
> og IT-områdetat gøre.

Jeg forstår ikke helt din kommentar. Medmindre det er fordi du mener jeg
ikke både kan synes løse rammer er fine og så samtidig havde givet
udtryk for, at hvad Steve foretager sig i sin "fritid" vist ikke er
relevant.

Der kan jeg så kun sige, at det ikke er et modsætningsforhold i mine
øjne. Jeg synes stadig ikke at Disney og Pixar er relevante her i
gruppen, men derfor kan jeg jo godt havde accepteret at flertallet mener
noget andet og så respektere det.

> Den her gruppe er simpelthen ikke ligesom nogen andre grupper.

Det ved jeg nu ikke helt, her minder på mange måder om AGUT i gamle dage.

Mvh

Bruno

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-06 02:06

tom <spam@bam.dk> wrote:

> Arh giv nu... [snip]

FUT et andet sted hen, eller smid det i en signatur på max 4 linier
(med "-- " adskiller!). Så behøver der vist ikke koges mere på den
potte her i gruppen, vel?