DK Apple Store og "gamle" MacBook Pro?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 15-02-06 21:58

Hej alle,

Er der nogen der ved, hvornår den danske Apple Store bliver opdateret
med de nye 2.0 og 2.16 GHz modeller?

Gudskelov nåede jeg at annullere min ordre på en 1.83 GHz model - ham
jeg talte med sagde (modsat hvad jeg ellers har hørt) at jeg IKKE var
blevet opgraderet automatisk - ved ikke om det passer, alle andre siger
det modsatte, hmm :)

Er der for resten andre online stores, der har de "nye" modeller, og
som kan levere hurtigere end Apple Store? Nahh, det er vel
ønsketænkning.

Men jeg glæder mig til at se jer alle igen, og tilbringe noget mere
tid her inde, når jeg endelig får fremskaffet en MacBook Pro :)

Mojn,
Thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 16-02-06 12:41

Thomas Boelskifte <thomas.boelskifte@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeg talte med sagde (modsat hvad jeg ellers har hørt) at jeg IKKE var
> blevet opgraderet automatisk - ved ikke om det passer, alle andre siger

Så mistede du din plads i køen. Eksisterende ordrer bliver opgraderet.

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-02-06 13:06

Thomas Boelskifte skrev:

> Er der nogen der ved, hvornår den danske Apple Store bliver opdateret
> med de nye 2.0 og 2.16 GHz modeller?

Det er den nu.

> [...]
> jeg talte med sagde (modsat hvad jeg ellers har hørt) at jeg IKKE var
> blevet opgraderet automatisk - ved ikke om det passer, alle andre siger

Sådan som jeg har forstået det, findes der kun MacBook Pro med de nye
højere hastigheder. Andet ville da også være mærkeligt. Skulle Apple så
have produceret nogle få med de oprindelige hastigheder og så pludselig
finde ud af, at der er hurtigere processorer at få? Mig bekendt får alle
de højere hastigheder, uanset om ordebekræftelsen og webshoppen er
blevet opdateret. Men jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at
tolke Apples meddelelse om, at MacBook Pro sælges med de højere
hastigheder, men tidlige ordrer kan laves om. Betyder det så, at der
også sælges nogle med de oprindelige hastigheder?

<http://emperor.tidbits.com/webx?13@141.ffCXb6QucKm@.3c4f5c5c>

Ærligt talt, så ved sælgere ikke altid for meget. For dem er det jo kun
et arbejde. Vi andre har det som hobby og er straks orienteret om, hvad
der sker rundt om i verden. Jeg har tit været ude for, at jeg ved meget
mere om en vare end sælgeren, som selvfølgelig ikke har tid (og energi)
til at studere lige netop denne ene vare minutiøst.

> Er der for resten andre online stores, der har de "nye" modeller, og
> som kan levere hurtigere end Apple Store? Nahh, det er vel
> ønsketænkning.

De er næppe hurtigere, og nu har du jo stillet dig bag i køen igen ved
at afbestille din MacBook Pro. Der er vist desværre ikke andet at gøre
end at bestille igen. Men så har du jo noget at glæde dig til, og
forventningens glæde er som bekendt størst.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 16-02-06 21:29

Tak for info, det gør ikke så meget at jeg røg bag i køen, nu fik
jeg mulighed for at få den bestilt på et mere "financielt fornuftigt"
kreditkort, end oprindeligt :)

Mere her (det er mig der er Tommyknockers i tråden):

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=366023&tstart=0