RAM til iBook G4
Fra : Steen Jensen

Dato : 11-02-06 14:32

Davs.

Jeg prøver at tjekke priserne på RAM til min iBook G4 (1.2 GHz
PowerPC).
På Apple's hjemmeside, er der to forskellige typer til denne
iBook...med to forskellige priser, er der nogen der kan gennemskue hvad
512 MB koster til min iBook?

Bare så jeg kan sammenligne priserne med fx http://snipurl.com/mgh1

MVH

Steen

Fra : Jesper

Dato : 11-02-06 14:52

Steen Jensen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> På Apple's hjemmeside, er der to forskellige typer til denne
> iBook...med to forskellige priser, er der nogen der kan gennemskue hvad

Pt. kan Apple slet ikke levere RAM til din iBook, hvis du går ind under
den danske Apple.dk og klikker Store og der: Memory, iBook G4 1.0 & 1.2
GHz, 512 MB RAM står der at de slet ikke kan levere den for tiden.

--
Pt.
Jesper

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-02-06 15:26

NÅ!
Jeg må indrømme jeg ikke har kigget i dag, men for et par dage siden,
stod der ikke sådan.
Så må det jo blive http://snipurl.com/mgh1