æble + Copy
Fra : jens winding

Dato : 11-02-06 09:03

Jeg synes tit man kunne bruge en mere avanceret kopi funktion end blot æble +
copy. Hvem kender en udviddet mulighed hvor man kan gemme 2, 3, 4
forskellige informationer i en midlertidig buffer svarende til æble+C ?
På forhånd tak hilsen Jens

Fra : Jon

Dato : 11-02-06 11:24

jens winding <vasevej60@beskedboks.dk> wrote:

> [...]
> copy. Hvem kender en udviddet mulighed hvor man kan gemme 2, 3, 4
> forskellige informationer i en midlertidig buffer svarende til æble+C ?

Et søk på versiontracker.com på "multiple clipboards" gav 15 svar...
--
/Jon
For mail address, run the following in Terminal:

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-02-06 18:25

Hej Jens

jens winding wrote:
> Jeg synes tit man kunne bruge en mere avanceret kopi funktion end blot æble +
> copy.

Nogle programmer har indbyggede muligheder for multiple clipboards, men
det er de færreste. Den eneste, der har et 100% effektiv multiclipboard
system er NisusWriter Express...

> Hvem kender en udviddet mulighed hvor man kan gemme 2, 3, 4
> forskellige informationer i en midlertidig buffer svarende til æble+C ?

Her er et par muligheder
iClip 3.7 (shareware)
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/613724/iClip.dmg
ClipBlock 3.15 (freeware)
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/433564/ClipBlock315.dmg.tgz
KoolClip 2.5 (freeware)
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/667375/KoolClip-v2_5_dmg.zip
ClipboardMenu 1.35 (shareware) kan køres fra menulinien
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/408180/clipboardmenu.sit

Desuden er der jo selvfølgelig også CopyPaste (shareware), men den er
ikke god. Jeg har flere gange oplevet, at den 'glemmer' de clips, man
har gemt i multiboards.
http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/691957/cp.dmg

Alle her er systemuafhængige, dvs., de virker overalt.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : jens winding

Dato : 12-02-06 09:09

On Sat, 11 Feb 2006 18:25:07 +0100, Erik_Richard_Sørensen wrote
(in message <43ee1df3$0$11170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>):

> [...]
> http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/667375/KoolClip-v2_5_dmg.zip
> ClipboardMenu 1.35 (shareware) kan køres fra menulinien

----- End Forwarded Message -----
Tak til Erik, jeg gik om bord i Clipboardmenu, men den frøs min maskine når
jeg bad den om at lagre et klip på fx. skrivebord, så jeg prøver nu den
gratis Clipblock og det ser da lovende ud...tak

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-02-06 10:10

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:

> Nogle programmer har indbyggede muligheder for multiple clipboards, men
> det er de færreste. Den eneste, der har et 100% effektiv multiclipboard
> system er NisusWriter Express...

Vrøvl, MS Office har i årevis haft en sådan funktion osse.

Fra : Esben

Dato : 12-02-06 15:32

> [...]

> copy. Hvem kender en udviddet mulighed hvor man kan gemme 2, 3, 4
> forskellige informationer i en midlertidig buffer svarende til æble+C ?

CopyPaste - hentes på fx Macupdate

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk

udelad udelad