Apple Mail: Indbakken forsvand - findes de~
Fra : Iduns far

Dato : 10-02-06 19:42

Hvad gør man, når Apple Mail smider indholdet af indbakken væk? Findes
der en form for auto-backup (fx. en skjult mbox-fil eller lign.) som kan
vækkes til live?

Min kærestes havde en interessant oplevelse forleden: Hun startede sin
iBook, startede Mail og hente tømte sine postkonti. Bedst som hun læste
sin første mail, begyndte maskinen hæmme med "badebold" og til sidst
frøs den. Efter noget ventetid slukkede hun maskinen med
"pille-batteriet-ud"-metoden.

Da maskinen startede igen var indbakken tom. Mailen lå ikke i
skraldespanden, i en forkert folder eller lignende. Rigtig meget mail
var forsvundet.

Hvad gør man så? (nu hvor det er for sent at tage backup)

Janus

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-02-06 19:12

Iduns far skrev:

> Da maskinen startede igen var indbakken tom. Mailen lå ikke i
> skraldespanden, i en forkert folder eller lignende. Rigtig meget mail
> var forsvundet.

Nu siger du selv "rigtig meget mail", så jeg kom straks til at tænkte på
følgende artikel hos Apple (som dog tog mig ret lang tid at genfinde):

Jeg håber det kan løse problemet.

--
Michael Rasmussen, also known as MiR on IRC: http://macintosh.irczone.dk
»If you understand what you're doing, you're not learning anything.«

Fra : Iduns far

Dato : 11-02-06 22:06

Michael Rasmussen wrote:

> Nu siger du selv "rigtig meget mail", så jeg kom straks til at tænkte på
> følgende artikel hos Apple (som dog tog mig ret lang tid at genfinde):

Tak! Har prøvet, men desværre uden resultat. Indbakken er stadig væk.

Janus