Panikken forandrer sig, men hvad nu?
Fra : Mikael

Dato : 31-01-06 21:01

OK, jeg kan starte fra disk 2 i OS 9.2.2 uden problemer.
Alle diske mounter.

Hvad bør jeg sikkerhedskopiere her i OS 9 inden jeg prøver med
DiskWarrior i OS X?

Maildatabase, dokumenter, foto, film osv. plejer ikke at tage skade af
en OS 9 kopiering.

Men hvad med f.x. mappen "Users"?

Og Keychain vil jeg nødig undvære, den husker mange login og
password, som jeg ikke selv kan huske mere. Hvor ligger data - og kan
de tåle OS ) kopiering fra disk til disk?

Safari? Her er det bookmarks, som er interessant - hvor ligger de?

Er der andre steder jeg skal kigge og kopiere?

mvh Mikael Kern

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-02-06 10:35

Mikael <nospam@kern.dk> wrote:

> Er der andre steder jeg skal kigge og kopiere?

du bør tage backup af hele din hjemmemappe. Jeg går ud fra at du ikke
gemmer noget andre steder.

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Mikael

Dato : 01-02-06 11:48

Har backet hele "Users" - mappen up.

mvh Mikael Kern

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-02-06 14:29

Mikael <nospam@kern.dk> wrote:

> Har backet hele "Users" - mappen up.

Mail mig lige hele logfilen...

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth