Laserwriter Select 360 problem...
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 14-06-01 13:27

Hej.

Min Laserwriter er begyndt at melde "Paper trey empty" selv om der ligger
over 100 ark i den. Når så jeg slukker printeren, for derefter at tænde den
igen, ja så vil den skrive een side, hvorefter den melder samme fejl igen...

Jeg har en fornemmelse af, at det ikke er et mekanisk problem. Det kommer i
perioder. Det har intet med mængden af papir i bakken at gøre......nogen
forslag?

Mvh
Gunnar

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-01 15:20

In article <B74E7A18.8CCF%funkpost@mac.com>,
Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> nogen forslag?

Der sidder en "oval" rulle til at samle papiret op fra papirbakken, prøv
at undersøg dens tilstand.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 15-06-01 18:43

Hejsa.

Jeg har haft et lignende proplem med en nyere LW, der skyldtes, at jeg
havde valgt forkert papirstørrelse i sidelayout (eller hvad det nu
hedder i de forskellige programmer)

Hvis du skifter til den rigtige størrelse/og orientering etc kan du
gemme dine indstillinger ved at holde [alt] nede, når du klikker på
{OK}, hvis det altså er den printerdriver, der understøtter det.

M. v. h. Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50 -- sadyhr@yahoo.com