Skærme
Fijala 3554
Fleksibel fladskærm til spil
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-06 13:20

Hej

Jeg vil gerne have mig en god fladskærm, der samtidig er god til spil.
Jeg er med på at opdateringshastighed, kontrast m.v. spille en væsentlig
rolle, og at der er mange skærme på markedet, der opfylder disse
kriterier.

Mit problem er nærmere opløsningen. En anstændig fladskærm i dag er jo
typisk født med en opløsning på minimum 1280x1024, en opløsning, som det
trods alt kræver sit grafikkort at følge med i, hvis man spiller de
nyeste spil.

Da jeg ikke ønsker at spendere formuer på de nyeste grafikkort leder jeg
efter en fladskærm, der er i stand til at få billederne (i spil) til at
se hæderlige ud selv om de skaleres ned til f.eks. 1024x768 eller 800x600.

Kan det lade sig gøre overhovedet og i så fald hvilke skærme kan anbefales?

Pft.
Claus

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 04-03-06 17:17

Jeg har en nu aldrende LG L1710B og et Radeon 9700Pro og de nyeste spil
bliver jeg også nødt til at spille i 1024x768, og jeg for stadig et
hæderligt billede, det er lidt ringere end native opløsningen men sagtens
noget man kan leve med!