Dansk version af Thunderbird...
Fra : MRN

Dato : 06-03-06 00:54

Hejsa gruppe!

Ja, undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men findes der en dansk version
af Thunderbird? Og evt. hvor? Jeg tror jeg har ledt på samtlige sider på
nettet, men jeg kan sgu'tte finde det

Mvh
MRN

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 06-03-06 01:04

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> posting:

http://www.mozilladanmark.dk/thunderbird/

--
What is life, except excuse for death,

http://better-browser.com

Fra : MRN

Dato : 06-03-06 01:11

> Ja, undskyld hvis det er et dumt spørgsmål, men findes der en dansk
> version af Thunderbird? Og evt. hvor? Jeg tror jeg har ledt på samtlige
> sider på nettet, men jeg kan sgu'tte finde det

Selvfølgelig www.mozilladanmark.dk !!! Dumme mig!!!

Men lige et par spørgsmål til Thunderbird (nyhedsgruppedelen...)

Når man klikker på "Dato", altså hvis man vil have nyhederne sorteret efter
dato, så "åbner" den alle trådene, og sorterer både trådene og svarene efter
dato. Dvs. altså det lille plus man normalt trykker på for at læse svarene
på et spørgsmål, det forsvinder, og alle spørgsmålene og svarene ligger
hulter til bulter. Kan man ikke slå det fra, så svarene stadig ligger pænt
"inde under" spørgsmålene?

Og kan man ikke sætte den til altid at sortere dem efter dato, med de nyeste
øverst, som standard?

Håber i forstår bare lidt af mine spørgsmål:-/

Mvh
MRN

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-06 15:45

MRN skrev:

> [...]
> hulter til bulter. Kan man ikke slå det fra, så svarene stadig ligger pænt

Jeg har ikke kunnet få den til det. Så jeg har været nødt til at vælge
Vis -> Modtagelsestidspunkt/Faldende/Vis i tråd og Vis -> Tråde -> Vis
alle i tråde. Så ser det ud til at virke nogenlunde.

> Og kan man ikke sætte den til altid at sortere dem efter dato, med de nyeste
> øverst, som standard?

Jeg tror desværre man er nødt til at gøre det for hver enkelt gruppe.

Søren