Tråden om Ta-med-på-ferie-mad
Fra : Tina

Dato : 05-03-06 22:31

Synes at kunne huske, at der blev skrevet en lang tråd om dette engang før
jul. Jeg kan simpelthen bare ikke finde det, og da skiferien starter på
lørdag, er det godt nok lige op over, at der skal planlægges. Kan du hjælpe
mig med at finde alle de gode forslag ? Mvh Tina

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 05-03-06 22:59

Tina skrev:

> [...]
> skiferien starter på lørdag, er det godt nok lige op over, at der
> skal planlægges. Kan du hjælpe mig med at finde alle de gode forslag

Tråden fra 10. okt. hedder "Nem mad i hytten....":

http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&q=dk.kultur.mad%2Bdrikke+Nem+mad+i+hytten....&qt_s=S%C3%B8g
--
'rluf :·)

Fra : Tina

Dato : 06-03-06 08:57

> Tråden fra 10. okt. hedder "Nem mad i hytten....":

> [...]

Tak Herluf - det var nøjagtig den jeg søgte - kunne bare ikke huske nogle af
ordene i overskriften. Mvh Tina