Hvilken 45'er (Gerne 4 takter) til under 1~
Fra : Kasper Christensen

Dato : 05-03-06 21:59

Hej med jer

Da jeg ikke har så langt på arbejde og min kone skal til at på barsel
vil jeg købe en 45' til mig selv.

Men hvad jeg skal jeg vælge når budgettet hedder 12.000 Kr (Jeg er
rimelig høj (190), så der skal være lidt benplads)

Mvh

Kasper

Fra : Loke

Dato : 06-03-06 18:30

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad jeg skal jeg vælge når budgettet hedder 12.000 Kr (Jeg er rimelig
> høj (190), så der skal være lidt benplads)

-------------------------
Jeg er 185 cm og har haft Piaggio Typhoon i 5 år nu. Jeg har ingen problemer
med pladsen.
Den starter altid, kører godt -og vel 30 km pr liter (Hvis man piller
begrænsningerne af)
Selvom den er luftkølet, har jeg kørt fra København til Kalundborg og
tilbage igen adskillige gange,
uden problemer af nogen slags.
Den er ikke specielt fed og fancy, hvilket betyder at de lokale lømler ikke
får kløe i fingrene
når de ser den.
Det er en 2 takter og så vil jeg tro den koster 11.995,- hvilket den stort
set altid har kostet.
Mht dit ønske om 4 takter, så tvivler jeg på du kan finde en (i hvertfald)
ny til dit budget.

mvh
Loke

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-06 22:13

"Loke" <frejasgadeFJERN-DETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Mht dit ønske om 4 takter, så tvivler jeg på du kan finde en (i hvertfald)
> ny til dit budget.

Man kan da få 4takteren fra i hvert fald 7500,- fra ny - også set til, tror
det var, 6000,-

Fra : Thomas J.

Dato : 10-03-06 23:42

Den Fri, 10 Mar 2006 22:13:02 +0100 sendte "Brian Axelgaard"
<brianaxelgaardATgmail.com> følgende røgsignaler:

>"Loke" <frejasgadeFJERN-DETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Man kan da få 4takteren fra i hvert fald 7500,- fra ny - også set til, tror
>det var, 6000,-

Og Bilka sælger den dér 2-hjulede EU-havefræser til 8995 kr. +
lev.-omk. i næste uge.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 23:15

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> wrote in message
> Hej med jer
>
> Da jeg ikke har så langt på arbejde og min kone skal til at på barsel vil
> jeg købe en 45' til mig selv.

Der er meget godt at læse om billig scooter 45 (især 4 takter) på
www.billig-scooter.dk