WoW - tips ønskes til PvP
Fra : jakob

Dato : 05-03-06 20:00

Hej!
Jeg har spillet WoW i noget tid nu uden at bruge tid på PvP-delen. Men
nu var jeg inde i Warsong Gulch i går og i dag og det er jo vældig
sjovt, - og jo også helt anderledes da man spiller mod rigtige personer.

Men især rogues (skulle jeg mene det der) volder mig problemer. De
drøner jo rundt om en så hurtigt at jeg nærmest ikke får et ben til
jorden - også selvom jeg er på ca samme level som dem og derfor burde
kunne klare mig nogenlunde "på papiret". Er der nogen der har nogle gode
råd til hvordan jeg øger mine chancer mod dem?

Andre gode råd som kan øge mine overlevelseschancer i PvP modtages også
gerne

Jeg er selv en lvl 44 Orc Hunter.

--
Jakob

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-03-06 01:05

"jakob" <jtonospam@mail.dk> wrote in message
> [...]
> selvom jeg er på ca samme level som dem og derfor burde kunne klare mig
> nogenlunde "på papiret". Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan

Løb baglæns?

> Andre gode råd som kan øge mine overlevelseschancer i PvP modtages også
> gerne

Ét råd er at have en "alt" af højere level, der financierer din PvP-figurs
køb af uber-udstyr. Det virker lidt som molbo-historien om hvordan man
slipper af med jorden fra det hul man har gravet, men det er ikke desto
mindre dét, mange spillere gør.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Devast8or

Dato : 06-03-06 18:35

> [...]
> råd til hvordan jeg øger mine chancer mod dem?
>

> Andre gode råd som kan øge mine overlevelseschancer i PvP modtages også

Hunter's Mark hvis du ser en rogue, det gør han ikke kan stealthe.

Hvis jeg husker rigtigt har en hunter også et eller DoT angreb (serpent
sting hedder det vist), hvis du bruger dette sørger du også for at din
modstander ikke kan stealth/vanish.

Derudover ved jeg ikke lige hvad det er en hunter gør, men det er for en
rogue en af de værste klasser at kæmpe imod.

Devast8or (som selv spiller rogue og hader hunters :)

Fra : Klaus G.

Dato : 11-03-06 00:14

> Andre gode råd som kan øge mine overlevelseschancer i PvP modtages også
> gerne
Du skal bruge dine talents i marksmanship, så du har "Scatter shot", og
"improved Concussive shot".

Rend rundt med "Aspect of the monkey", og dit pet på "agressive". Når rougen
kommer ud af stealthmode, og begynder at slå på dig, så skal du bruge "wing
clip", og så er det ellers bare om at komme på afstand, wing clip vare i
15sek, så du har tid nok at rende i. Mens du øger afstanden så smid "hunters
mark", så kan han ikk "vanish" som gør at han bliver usynlig igen. Når du er
uden for hans rækkevidde, så skal du slå over på "aspect of the Cheetah" så
du nu kan rende hurtigere end ham. Hvis han så slår sprint til, så skal du
skyde ham med "scatter shot", som gør at han render forvildet rundt i 4sek.
Du øger afstanden lidt igen, og så skyder du et "concussive shot" på ham
lige inden scatter shot ophøre. Og så skal du ellers bare rende igen. Nu går
der lang tid inden han kan sprinte igen, og han opgiver hurtigt at nakke
dig.

Husk på at dit pet altid hakker løs på ham, og husk også at smide et
"Serpent Sting" i hovedet på ham, så hurtigt som muligt.

Hvis du ved der er en rogue i oprådet, så læg en "Freezing Trap", og få ham
til at løbe ind over den, så har du igen mulighed for at få noget afstand
til ham.

En god ting at træne er "Jump shots", som går ud på at løbe, hopper, vende
180grader(det er bagud), skyde et instant shot(Serpent Sting, eller Arcance
shot f.eks.), og så dreje 180grader igen(kigger fremad igen). På den måde
kan du løber fra ham, og skyde lidt samtidig.

Anyway, der er mange måde at få folk ned med nakken, det her var en af dem.
Men tro ikke du bliver super god efter bare 5timers pvp, det tager laang tid
:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : jakob

Dato : 16-03-06 14:08

Klaus G. wrote:

> [...]
> Men tro ikke du bliver super god efter bare 5timers pvp, det tager laang tid

Kanon. Tak for tippene! Det med jump shots forstår jeg dog ikke helt.
Jeg tolker det som om jeg skal kunne vende 180 grader mens jeg hopper,
men det kan jeg ikke få til at virke. Synes ikke jeg Går hurtigt nok til
at jeg kan ¨nå at vende?

--
Jakob

Fra : Devast8or

Dato : 17-03-06 13:32

> [...]
> Jeg tolker det som om jeg skal kunne vende 180 grader mens jeg hopper,
> men det kan jeg ikke få til at virke. Synes ikke jeg Går hurtigt nok til

Brug musen til at vende dig, det går noget hurtigere end keyboardet.

Devast8or