Kalibrere Logitech joystick?
Fra : Ivan

Dato : 05-03-06 18:36

Hej Spællere!

Er begyndt at spille BF2 igen.....Men når jeg hopper i en helikopter flyver
den bare til den ene side og jeg kan ikke styre den. Regner med at det er
joysticket der skal kalibreres?

Har scannet gruppen og google uden et logisk/entydigt svar....

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 06-03-06 10:26

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er joysticket der skal kalibreres?
>
> Har scannet gruppen og google uden et logisk/entydigt svar....

Hvis du har installeret dit joystick, er der vel et sted i programmet, hvor
du kan kalibrere det, ellers er der jo i Kontrolpanel --> spilleenheder,
hvor du kan vælge dit joystick, og så kalibrere derfra. Prøv at hente den
nyeste software fra Logitechs hjemmeside, hvis alt andet glipper

/Ole