Mangler reservedele...
Fra : Michael

Dato : 05-03-06 18:26

Hej Allesammen...

Jeg mangler et rigtigt godt sted at købe mine reservedel til min Gilera
Runner fra 99'

Har i et godt forslag...?

Hvis det er uorginale dele, skal det være i top kvalitet...har ikke lyst til
at stå med problemer 5000,- senere. Forresten... multistikene på
ledningnettet... er der nogen der forhandler sådan noget...?

Hilsen M

Fra : René

Dato : 11-03-06 20:54

Hej

Jeg køber selv dele hos www.kgi.dk, deres service er også i top og de har
masser af dele til en Gilera Runner.
Du kan evt. også tjekke nogle af disse hjemmeside for dele:
www.scooter-shoppen.dk
www.scooterparts.dk

Med hensyn til dit multistik, skal du smutte ned til en lokal
scooter/knallert forhandler og spørge efter sådan en stik, da det er noget
de skaffer hjem. tag evt. det gamle stik med ned til dem så du er helt
sikkert på at få det rigtige..

MVH

René