PowerPoint Dias - vis fuld skærm
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 05-03-06 09:41

Jeg har lavet et dias-show, som skal bruges som en invitation.
Hvordan får jeg dias-showet til at blive vist i fuld skærm ude hos folk, når
de klikker på invitationen?

Mvh.

Mads

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 05-03-06 10:29

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lavet et dias-show, som skal bruges som en invitation.
> Hvordan får jeg dias-showet til at blive vist i fuld skærm ude hos folk,
> [...]
Menuen Diasshow
indstil Diasshow
vælg fuld skærm
Mvh. Bjarne

Fra : -=JF=- priv

Dato : 05-03-06 12:07

> [...]
> Jeg har lavet et dias-show, som skal bruges som en invitation.
> Hvordan får jeg dias-showet til at blive vist i fuld skærm ude hos folk,

Når du har gemt din præsentation hedder den navn.ppt... Omdøb den så den
kommer til at hedde navn.pps (S til slut i stedet for T)

Når mn så klikker på den, vil den åbne i fuld skærm, og starte med 1.
slide...

Held og lykke

Mvh John