1000kr-snylt pr solgt billet - Trier er ty~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 08:49

1000kr-snylt pr solgt billet - Trier er tyv og MortenKorck&OlsenBande
er offer

Politiken er godhedsindustri-ondskab og hylder at Triers Manderlay
stjæler 526 kr fra skatteyderne pr solgt billet - de ved at
flygtningeimporten kan ikke leve uden filmpropagandaen
Papirpolitiken er så afslørende at netpolitiken gør sit yderste for at
sløre at op til 20000 kr pr solgt billet gives til dansk dogmelort
Gør Rindal til kulturminister

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-03-06 13:25

> [...]
> Papirpolitiken er så afslørende at netpolitiken gør sit yderste for at
> sløre at op til 20000 kr pr solgt billet gives til dansk dogmelort

Propagandaen kan vel ikke være så effektiv, når næsten ingen ser filmene.

Folk ser film i TV, og her har den normale røde propagandacentral på DR helt
givet fortabt om lørdagen. Her sendes nogle af de allermest systemkritiske
film fra 70erne, Olsen-Banden og Familien Gyldenkål.

> Gør Rindal til kulturminister

Det ville spare samfundet for en hel del penge, men mærkværdigvis kan en von
Trier måske få finansieret sine film af den velbeslåede kulturelite i
Europa, som let begejstres af kejserens nye klæder.

Desuden trak Rindal sig fra Statens Kunstfond, da han fyldte 70. Sidst han
gjorde sig bemærket var da han som 80-årig blev dømt efter straffelovens
§266b ved samme retsmøde som du selv blev dømt. Og Rindal mødte op for at
bedyre sin uskyld, mens du selv udeblev.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 13:52

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> DR helt givet fortabt om lørdagen. Her sendes nogle af de allermest
> systemkritiske film fra 70erne, Olsen-Banden og Familien Gyldenkål.

Da jeg inden afrejse til ulandene var i Berlin på brullupsrejse med
min norske fysioterapeutkone krydsede vi muren og så i Køpenick
forstaden en fremragende DDR-propagandafilm "Store Claus og lille
Claus"
Tro mod HCA-ånd og svinsk mod kapitalisten og genial som Simpson
Family

Den vistes ofte i TV nede i det ret lykkelige kommunistdiktatur, men
ikke nu, for alle skal have 15 minutters berømmelse så ny film
produceres hele tiden

Dogmelortet ville som de 20000 kr pr billet støttede danske film blive
set af folk, der er betalt for at se film, - og tvangsindlagte
skoleelever
Alt genudsendes af DR og TV2 og ellers havde prisen på Trierfilm pr
billet været over de 500 kr statsstøtte
De ses og påvirker slaven aturers sind, for når lortet får Guldbjørn
og Oscar så tror folk at det er værd at åbne tossekassen for.

> [...]
> straffelovens §266b ved samme retsmøde som du selv blev dømt. Og
> Rindal mødte op for at bedyre sin uskyld, mens du selv udeblev.

Havde jeg adlydt den kloge DDF-formand juraprofessor Ole Hasselbalch
havde jeg taget en udeblivelsesdom.
Men jeg fik beskikket en dum advokat som tabte sagen, hvilket også var
sket hvis en klog advokat med eller uden mig rejsende til Vejle, havde
mødt

Jeg har ofte mødt Rindal og han er blandt århundredets genier, sammen
med Poulsgaard og dyrlæge rotte-Riemann og læge Finnur Erlen dson og
Svend Petersen og Leif Glensgaard (og du og jeg??) og mange hoveder
højere end nogen af os wanabees Mogens Glistrup (og Spies og
Danfoss-MadsClausen og Thriegechefen Svend Danø og Stauning og
finansminister Bramsnæs og G+E Brandes og PH)

"Een Poulsgaard opvejer kvalitativt - men ikke kvantitativt - hele
seminaristflokken, som skæmmer Christiansborg med deres
skidtvigtigheder.
Deres position er katastrofesvanger i vor tid, hvor alle udviklinger
har
større dimensioner og foregår lynhurtigere end i nogen anden
tidsalder.
Gold mundhuggeriplapren træder i stedet for sagligt dybtgående,
fordomsfri
statsmandsindsats til forbedring af Trivselsklimaet i Danmark."
Glistrup

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-03-06 20:58

> [...]
> nu, for alle skal have 15 minutters berømmelse så ny film produceres hele

Blandt DDR-befolkningen var Olsen-Banden mest populære danske film,
sandsynligvis fordi denne morsomme samfundssatire kunne overføres direkte
fra Danmark til DDR. Fordi Danmark og DDR i 70erne nok var de med hinanden
nærmest beslægtede samfund.

Olsen-Banden på Sporet, som blev sendt for en uge siden på (D)DR, viste
hvordan statsbanerne kørte efter et rigoristisk regelrytteri uden mulighed
for afvigelser.

--
Sura 47:36 "Vær derfor ikke svage, så I opfordrer til fred, når I er
overlegne. Allah er med jer og vil ikke berøve jer frugten af jeres

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-03-06 21:24

Per Hagemann wrote:

> [...]
>
> Olsen-Banden på Sporet, som blev sendt for en uge siden på (D)DR,
> viste hvordan statsbanerne kørte efter et rigoristisk regelrytteri

Per Hagemann, du er en ynk at høre på. Hold dine fordomme hjemme hos de
andre tåber i dk.politik.

Per V.
--
"Hva' æ' livet, Peddersen? - En solo for trækbasun på en øde ø."
Storm P.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-03-06 16:13

Per Hagemann wrote:

> [...]
> straffelovens §266b ved samme retsmøde som du selv blev dømt. Og
> Rindal mødte op for at bedyre sin uskyld, mens du selv udeblev.

Stop krydspostning, Per. Dit jantelovsævl har ingen interesse her. Hold du
dig til racismen, den har du bedre forstand på.

Per V.

Fra : Peter Kirk

Dato : 05-03-06 22:53

> [...]
> Papirpolitiken er så afslørende at netpolitiken gør sit yderste for at
> sløre at op til 20000 kr pr solgt billet gives til dansk dogmelort

20.000kr pr billet? Hvis staten gav 20.100kr kunne vi se filmen gratis. En
ekstra 100 kr - ingen ting - hvor nærrig er den danske stat?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 23:16

"Peter Kirk" <xdzgor@hotmail.com> wrote in message

> 20.000kr pr billet? Hvis staten gav 20.100kr kunne vi se filmen
> gratis. En ekstra 100 kr - ingen ting - hvor nærrig er den danske
> stat?

Politikens liste idag er på 99 ny film
Ti af dem har jeg set.
Resten sku jeg have over 100 kr for at bruge tid på

Ingen film bør have statsstøtte - Carl Dreyer MortenKorck DirckPasser
og BahsBalling klarede sig uden
Rackel Rastenni og Liva Weel og PH - blev geniale af markedsfrihed

Det er ikke mig der leger med lort, men kulturministeren der laver
film til lort via smagsdommeri og korruption
- it's rigged
- Gyldendals, Politikens og DRs venner er ikke det folk vil have,
endsige kvalitet. DDR-film og USSR-film var ikke mindre
propaganderende