iMMORTAL
Fra : Mr. D

Dato : 04-03-06 21:20

.... fascinerende!

simon

Fra : Peter Larsen

Dato : 05-03-06 00:05

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message
> ... fascinerende!
>
> simon

Jeg fandt posten manglede substans!

Fra : Mr. D

Dato : 05-03-06 02:53

"Peter Larsen" <Hej@hejhej.com> skrev i en meddelelse

> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message
>> ... fascinerende!
>>
> Jeg fandt posten manglede substans!

Du må tænke på en anden film. Der forekommer ingen post i denne.

Med hensyn til filmen, der fascinerede mig, følte jeg mig faktisk hensat til
dengang, jeg læste Heavy Metal, bl.a. tegneserien The Nikopol Trilogy, som
denne film er baseret på.

Havde jeg vidst, at Immortal ad vitam var en filmatisering af tegneserien,
var jeg måske ikke blevet så begejstret. Men da jeg satte DVDen på uden at
vide noget og absolut uden de store forventninger, blev jeg positivt
overrasket over det utroligt flotte tegnede univers, og de mixede og lidt
hyggelige surrealistiske følelser, jeg kendte igen fra tegneseriens tid.
Filmen gav mig samme stemning som tegneserien, og så må den jo da være
ihvertfald til dels vellykket.

simon

Billeder fra filmen
http://www.24selfvideocs.it/img/locandine/478142307be74d3da-immortal.jpg

http://thecia.com.au/reviews/i/immortal-immortel-ad-vitam.shtml

Beskrivelse
http://www.thegline.com/dvd-of-the-week/2005/06-26-2005.htm

Filmens officielle side
http://www.immortel-lefilm.com/#

Fra : Mr. D

Dato : 05-03-06 02:58

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ... blev jeg positivt overrasket over det utroligt flotte tegnede univers,
> og de mixede og lidt hyggelige surrealistiske følelser, jeg kendte igen
> fra tegneseriens tid.

.... Uhyggelige