gæstemad der kan laves i forvejen
Fra : Mus

Dato : 04-03-06 09:42

Hej vi skal havde 15 -20 gæster 2 dage i træk.

De kommer til kaffe og aftensmad. Da jeg første er hjemme ved 14 tiden vil
jeg gerne lave noget jeg feks kan lave det meste af aftenen inden - evt
tidlig morgen.

Det er en 1 års fødselsdag, så der skal også være lagkage

Nogen der har nogle gode ideer? tænker selv mest på en grydret - men ikke på
nogen bestemt gryderet.

Vi skal kun have to retter - hvovedret og dessert.

LN

Fra : Rikke

Dato : 04-03-06 10:55

Forloren skildpadde
Frikadeller med kartoffelsalat
Bøf Strognaorff

God fornøjelse....

Mvh
Rikke

Fra : Gamle

Dato : 04-03-06 23:39

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=172
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=52
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=196
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=116
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=37
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=173
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=133
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=188
>
> og så lige desserten :
>
> http://www.lechef.dk/opskrifter/recipie.asp?id=42
>
> Der er også den klassiske med Suppe og peberrodssauce bagefter med kødet

Det er utrolig lækkert.
Prøv at bruge oksecuvette. Det er ikke så fedt. Og kom lige nogle
champignoner i også.

Mvh.
Torben

Fra : padre

Dato : 04-03-06 10:29

> Nogen der har nogle gode ideer? tænker selv mest på en grydret - men ikke

> nogen bestemt gryderet.

Sidst vi havde gæster lavede jeg skibbeerlabskovs og tarte tatin, begge dele
kan laves dagen i forvejen. tarte tatin er en æbletærte med karamel, og det
var mit indtryk, at de to retter klædte hinanden fint, og hovedretten har
den fordel, at den går godt til både øl og vin, så folk kan vælge.

--
padre