Cdi tænding pgo pmx
Fra : Per Christiansen

Dato : 04-03-06 07:19

Jeg har lige købt en PGO PMX sport
er den begrændset på tændingen (cdi)

Den er fra 31-o1-2006 og har kørt 1000KM

Kan det passe at den viser meget forkert
på speedometeret, for den køre 80kmt
og der er kun pillet skiven og blindrør på
udstødningen og noget som sider i
mannifollet ved kaburratoren.

kan det virkelig passe den køre 80kmt
det føles ikke som 80.

Fra : Henning Lund

Dato : 04-03-06 15:11

Per Christiansen wrote:
> Jeg har lige købt en PGO PMX sport
> er den begrændset på tændingen (cdi)

Jeg vil ikke hænges op på det, men de modeller før din var
tivertilfald ikke, så jeg kunne ikke forestille mig det.

> Kan det passe at den viser meget forkert
> på speedometeret, for den køre 80kmt
> og der er kun pillet skiven og blindrør på
> udstødningen og noget som sider i
> mannifollet ved kaburratoren.

Ja der er sikkert en fejlvisning på speedometeret, det er en
10-15 km over det de normalt løber ud af lige landevej uden nogen
særligt vind.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Per Christiansen

Dato : 05-03-06 08:35

> [...]
>
> Ja der er sikkert en fejlvisning på speedometeret, det er en 10-15 km over
> det de normalt løber ud af lige landevej uden nogen særligt vind.

Kan jeg ændre på speedometervisningen så den viser rigtig, måske ved at
udskifte noget.

hvor sidder cdiboxen henne.

Fra : Henning Lund

Dato : 05-03-06 11:25

Per Christiansen wrote:

> Kan jeg ændre på speedometervisningen så den viser rigtig,
> måske ved at udskifte noget.

Næe det er sjældent man kan lave noget der duer.

> hvor sidder cdiboxen henne.

bag ved hjelmboxen, godt skjult for pilfingre.

Fra : Per Christiansen

Dato : 05-03-06 17:07

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse

> Næe det er sjældent man kan lave noget der duer.

Hvad hvis man sætter et speedometerdrev på fra en
hot 50 den har jo mindre hjul .