7-korns Kellogs
Fra : Bo Warming

Dato : 03-03-06 17:36

7-korns Kellogs

Kashi hedder det ny dyre morgenmadsprodukt der indeholder

Hvede, brune ris, havre, triticane(hvede-rug) byg, rug - nogle af dem
poppede eller guldkorns-poppede

Og en masse sukker i form af honning og rosiner og fedt fra
græskarkerner.

Det er mærkeligt, at de ikke med de fine ristning og popnings-metoder
kan lave lækre ting, der ikke er så extremt fede eller søde, men dog
velsmagende.

Vedr snacks er de blevet ret gode til at mindske fedt%en.

Kartofler, der er skiveskåret, varmet og tørret lidt, kan lægges i
fryseren og bruge til alt, uden fedtstof.

Men fabrikslavede franske kartofler er lækrere - de bruges i
Vendsyssel som tilbehør ved middagsretter, i en skål, der er er
blevet let ovnvarmet, og så er der kogte kartofler ved siden af. Og
selvdisciplin hindrer gæsterne at tage især fabriklavede snacks i
stedet for husmorkartoflerne til stegen!

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-03-06 01:18

Den Fri, 3 Mar 2006 17:36:24 +0100, skrev Bo Warming :

> [...]
> poppede eller guldkorns-poppede
>
> Og en masse sukker i form af honning og rosiner og fedt fra

Din research er mangelfuld. Kashi Original består af 34% hvede, 29% byg,
9% brune ris, 9% hvederug, 9% havre, 5% rug og 5% boghvede. Hvilet giver
100% Kashi.

Næringsdeklarationen siger 1% sukker og 3% fedt. Wow.

--
Kent Oldhøj

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-06 08:51

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message

> [...]
> giver
> 100% Kashi.
>
> Næringsdeklarationen siger 1% sukker og 3% fedt. Wow.

Måske mangelfuld men ikke så mangelfuld som din

Prøv at smag. "Let your senses guide you" som Nietzsche skrev og
Bailye Whiskylikør reklamespot-siger

Der er meget sukker i fra honning og rosin og du kan se de fede
græskar-kerner

Fra : JHR

Dato : 04-03-06 13:25

> "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message

> Der er meget sukker i fra honning og rosin og du kan se de fede
> græskar-kerner
Hvor i listen ser du græskarkerner og rosiner??

Jeppe.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-06 15:53

"JHR" <j_haveFJERNDETTE@post3.tele.dk> wrote in message

>>> 9% brune ris, 9% hvederug, 9% havre, 5% rug og 5% boghvede. Hvilet
>>> giver

> Hvor i listen ser du græskarkerner og rosiner??

På pakken står det hele - incl om græskarkerner og rosiner(to slags,
sultana-etellerandet bl.a.)

Fra : JHR

Dato : 04-03-06 16:28

> På pakken står det hele - incl om græskarkerner og rosiner(to slags,
> sultana-etellerandet bl.a.)
Tsk Tsk,
Det er ikke Kashi, men Kashi Mix.
http://www.kashi.nu/nutritional_mix1.html

Jeppe.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-06 18:26

"JHR" <j_haveFJERNDETTE@post3.tele.dk> wrote in message

> Tsk Tsk,
> Det er ikke Kashi, men Kashi Mix.

Ved du hvor Kashi der ikke er KashiMix kan købes?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-03-06 12:10

Den Sat, 4 Mar 2006 08:51:12 +0100, skrev Bo Warming :

> Måske mangelfuld men ikke så mangelfuld som din

Jo Bo. Det er ikke gået op for dig at du beskylder et produkt for at
være et andet. Så kan det vist ikke blive mere mangelfuldt.

> Der er meget sukker i fra honning og rosin og du kan se de fede
> græskar-kerner

Du skal ikke kun læse det med småt. Prøv lige at tjekke det med stort
osse. Sgu ikke undre mig om du har overset det lidet diskrete "Mix" på
pakken.

En OM'er.(igen).

--
Kent Oldhøj

Fra : Bo Warming

Dato : 05-03-06 13:11

> [...]
> stort
> osse. Sgu ikke undre mig om du har overset det lidet diskrete "Mix"

Jeg har ikke beskyldt nogen for noget og OM'ere blir man klogere af
"AT fejle er menneskeligt men at blive i fejlen er dumt" sagde de
gamle romere.

Det der står med småt er %-angivelserne og at jeg ikke hefterde mig
ved det stort skrevne MIX , fordi jeg ikke drømte om at der
eksisterede en andnen Kashi end KashiMix er jeg ikke skamfuld over.
Hvis jeg havde vildledt nogen eller kritiseret uden belæg, var det
trist, men det har jeg aldrig.

Endnu en gang tak for dit værdifulde bidrag til vor fælles
sandhedssøgning1

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 04-03-06 15:17

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev:
> [...]
>selvdisciplin hindrer gæsterne at
>tage især fabriklavede snacks i
>stedet for husmorkartoflerne til stegen!

Du må jo have købt produktet siden du ved så meget om det. Nu
har du jo selv skrevet at du er hjerneskadet af små sorte fluer,
og derfor får hjemmehjælp. Du blev også frastødt af din mor,
skriver du selv, nu er du også en gang for alle ude af mit
univers. Jeg ville egentlig have sendt dig nogle penge, men det
vil jeg alligevel ikke, for du bruger dem jo bare på billig
pullimut i Netto eller Aldi, eller hvad værre er, til at betale
for at være på nettet. Fat rollatoren og kom i gang, der findes
andet i livet end internettet, arbejde er vel utopi?
"Allways look at the bright side of life"

Fra : Bo Warming

Dato : 04-03-06 15:51

"Thomas Peter Bitsch (slet X3TC8)" <vitsbreaks@X3TC8sol.dk> wrote in
message news:11414820340.0945749855983529@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> andet i livet end internettet, arbejde er vel utopi?

På pakken står det hele - incl om græskarkerner og rosiner
Jeg har knægigt, derfor hjemmehjælp, og et normalt positivt forhold
til min mor

Arbejder jeg kommer jeg til at betale skat og bidrage til
flygtningeimport - det ville være ondskab mod fædrelandet

"SKattesnydere er gavnlige som besættelsestidens sabotører" Glistrup
1971