Sims
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 03-03-06 16:34

hej

Jeg går ikke op i spil, lyder måske mærkeligt for nogen...

men min datter snakker noget om sims, hvad skal man starte med og hvad
hedder den, for det er vist noget med en masse tilføjelser til den eller har
jeg forstået det forkert.

Fra : Michael

Dato : 04-03-06 01:18

Hej Jan.

Du kan jo starte med at købe grundspillet "The Sims 2" (du kan nok finde det
rimeligt billigt i dag)
Til den findes der udvidelserne "university", "night life" og "Open for
business" (så vidt jeg husker).

Michael

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 05-03-06 10:57

> [...]
> det
> rimeligt billigt i dag)
> Til den findes der udvidelserne "university", "night life" og "Open for

Er der ikke en version 1, og hvor gammelt er sims 2 evt.

Hun har lige fået min gamle kasse, en celleron 2.4 med 512 mb ram. den kan
vel klare disse spil. ?

Fra : Frandsen

Dato : 06-03-06 13:28

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke en version 1, og hvor gammelt er sims 2 evt.

Jo, der findes også en version 1, som har en hel del udvidelser, men hvis
din datter har nogle veninder, der også spiller Sims, så er det måske bedst,
at hun spiller samme version.

> Hun har lige fået min gamle kasse, en celleron 2.4 med 512 mb ram. den kan
> vel klare disse spil. ?

Sims 2 er noget mere krævende hvad angår selve grafikkortet, og det skriver
du ikke noget om. Jeg har ikke prøvet at spille det med mindre en 1GB ram.