Gmail - ny bruger
Fra : Peter Jensen

Dato : 03-03-06 10:41

Hej,

Hvordan bliver jeg oprette som bruger i Google Mail (Gmail) ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-03-06 10:45

Ved at få tilsendt en invitation http://klattrup.dk/gmail.html

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 03-03-06 13:04

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvordan bliver jeg oprette som bruger i Google Mail (Gmail) ?

Der er sendt en invitation til dig på din ofir adresse. Så skal du bare
acceptere den, og ellers følge, hvad den beder dig om.
Hvis andre mangler, sig til.

/Ole

Fra : Hans Nelke

Dato : 03-03-06 14:43

"/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er sendt en invitation til dig på din ofir adresse. Så skal du bare
> acceptere den, og ellers følge, hvad den beder dig om.
> Hvis andre mangler, sig til.
>
> /Ole
Hej
du må gerne sende en til mig (har haft en men kan ikke huske PW)
mvh
Hans
heimo_nelke@hotmail.dk

Fra : Dino

Dato : 03-03-06 20:48

Den 3-3 2006 skrev Hans Nelke i dk.edb.internet.software.mail+news:

> du må gerne sende en til mig (har haft en men kan ikke huske PW)

På inlogningssiden er der et link "Forgot your username or password?" -
har du prøvet der?

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 04-03-06 06:33

"Hans Nelke" <gammon(cube)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> du må gerne sende en til mig (har haft en men kan ikke huske PW)
> mvh
> Hans
> heimo_nelke@hotmail.dk

sendt

/Ole

Fra : P K Johnsen

Dato : 04-03-06 17:04

> [...]
>>

> Der er sendt en invitation til dig på din ofir adresse. Så skal du bare
> acceptere den, og ellers følge, hvad den beder dig om.

Hej Ole

Du må gerne sende en til mig.

på forhånd tak, fjern 1ste pk i mail adr.

PJ

Fra : -=JF=- priv

Dato : 04-03-06 18:05

"P K Johnsen" <pkjohnsenpk@webspeed.danmark> skrev i en meddelelse

> Du må gerne sende en til mig.

Sendt!

Har I andre Gmailere også lagt mærke til at de ikke længere 'erstatter' de
invites man deler ud?

Jeg gav tre stk. væk for ca. 14 dage siden, og siden da har den vist 97
invites tilbage.

Mvh John

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 04-03-06 23:59

> Hej Ole
>
> Du må gerne sende en til mig.
>
> på forhånd tak, fjern 1ste pk i mail adr.
>
> PJ

sendt

/Ole