Kompressor sælges
Fra : Carina &Tonny

Dato : 03-03-06 10:06

Ny specielbygget transportabel Bauer kompressor. Model, Mariner, Ydeevne,
200 l/min. og El motor.
Kompressoren som har kørt under 5 testtimer er bygget på en transport ramme
med håndtag og sådan, at el motoren ved at løsne 2 bolte, kan skiftes
med en benzinmotor på 2 min. Der er endvidere forberedt så ekstra filter kan
monteres

Pris 29.500,-

Useriøs henvendelse frabedes.

Tonny hansen

Fra : Allan Jensen

Dato : 03-03-06 10:23

....jeg vil give 2500,- hvis du leverer den nede på min båd - og tager et par
øl med

mvh. Allan J.