MOHAA vs CPU
Fra : Hagar

Dato : 02-03-06 17:47

Hej i gruppen

Jeg har lige rodet lidt rundt med lidt af hvert, og skulle lige prøve at
klikke på de to filer hvor man kan konfigurere både Spearhead og
breaketrough. Der blev der lige afsløret at de spil åbenbart ikke kan finde
ud af hvilken CPU jeg i grunden har. Jeg har en P4 2.8 Dual i maskinen, men
det er ikke lige det der blevet oplyst i de små vinduer der kommer frem når
jeg dobbeltklikkede på de to filer. Jeg prøvede så igen, og nu kom der er
andet resultat frem. Se tråden
MOHAA vs CPU i dk.binaer, der har jeg lagt screenshots af resultaterne.

Er der nogen af jer der også får resultater af forskellig pålydende ?

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 05-03-06 14:59

A vs CPU i dk.binaer, der har jeg lagt screenshots af resultaterne.

>Er der nogen af jer der også får resultater af forskellig pålydende ?
>

>Hagar

Jeg har nu aldrig prøvet de config filer, men kunne forstille mig at
de nok ikke kan finde din CPU fordi det er en dual, kunne være en
årsag, prøv at slå den ene fra og se hvd de så siger.