Kairo/Pulse
Fra : Morten Steen

Dato : 02-03-06 08:43

Så traileren til den amerikanske remake (!!!!!) i går. Det kan KUN blive
elendigt. Kairo er en af de "sværeste" japanske horrorfilm jeg har set - og
også en af de bedste. Men den er bestemt ikke for et mainstreampublikum.
Remaken så også ret "fordummet" ud. Jeg tillader mig at være skeptisk, men
skal naturligvis se den når den kommer. :)

Morten

Fra : ML-78

Dato : 02-03-06 19:27

Morten Steen skrev:

> [...]
blive
> elendigt. Kairo er en af de "sværeste" japanske horrorfilm jeg har

Helt bestemt. Jeg gruer (!) allerede for hvad amerikanerne kan få
frembragt med udgangspunkt i en filosofisk, eftertænksom og intelligent
skrevet gyserfilm som originalen er.

Men de forsøgte sig jo også med science fiction-filmen "Soljaris", så
hvorfor ikke denne?

ML-78

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-03-06 21:25

"ML-78" skrev i en meddelelse

> Men de forsøgte sig jo også med science fiction-filmen >"Soljaris", så
> hvorfor ikke denne?

Jamen hvad i alverden kan grunden være til at de forsøger sig med den type remake,det kan da ikke være cool
cash
eller er de bare uden fantasi til at lave noget selv,
jeg mener , der er da masser af Horror/SF o.s.v romaner af tage af ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : John Hinge

Dato : 03-03-06 10:34

On 02 mar 2006 ML-78 was heard to say:

> Men de forsøgte sig jo også med science fiction-filmen "Soljaris",
> så hvorfor ikke denne?

Jeg synes faktisk at de slap udmærket fra Solaris genindspilningen.
Men det er så bare min mening..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..