Oscar 2006
Fra : Kim Schroeder

Dato : 02-03-06 01:21

Lad os varme op med en tråd med links og kommentarer
forud for Oscaruddelingen på søndag.

Jeg lægger ud med:
http://www.timeforaol.com/oscars/2006

Kim

www.70mm.dk
www.biografinfo.dk

Fra : Kim Schroeder

Dato : 03-03-06 21:44
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-03-06 00:45

Kim Schroeder skrev:
> Lad os varme op med en tråd med links og kommentarer
> forud for Oscaruddelingen på søndag.
>
> Jeg lægger ud med:
> http://www.timeforaol.com/oscars/2006

BBC Worlds filmprogram Talking Movies er i denne uge en udmærket
opvarmning til showet. Det bliver genudsendt sidste gang i nat klokken
halv fem. Samme kanal har programsat et post-Oscar-show på mandag.

Jeg så også i ugens løb Larry King på CNN med Oscarværten Jon Stewart
som gæst. Jeg er ret vild med ham fra The Daily Show og glæder mig til
at se showet.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-03-06 10:34

Peter Brandt Nielsen wrote:

> [...]
>
> Jeg så også i ugens løb Larry King på CNN med Oscarværten Jon Stewart
> som gæst. Jeg er ret vild med ham fra The Daily Show og glæder mig til

Jeg kan godt forstå interessen for, hvem der får hvilke priser, men at folk
ved deres fornufts fulde brug gider sidde og se selve showet, har jeg aldrig
fattet. Magen til overgearet amerikansk glitterhype skal man da lede længe
efter. Det kan da kun bruges til at bekræfte alle ens værste fordomme om
USA.

--
Per V.
"Jeg siger konsekvent nej tak til politik - jeg har så mange andre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-03-06 10:35

Peter Brandt Nielsen skrev:
> Jeg så også i ugens løb Larry King på CNN med Oscarværten Jon
> Stewart som gæst.

Dét program bliver i øvrigt genudsendt nu klokken 11.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk