Max payne 2
Fra : Steen Hansen

Dato : 01-03-06 18:59

Jeg har fundet et gl. spil frem, "max payne"
jeg er nået der til hvor Nina er i maz´s lejelighed, hun smutter ned af
trappen, men hvordan kommer max vidrer ?

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 02-03-06 00:08

"Steen Hansen" <Hansen@11.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fundet et gl. spil frem, "max payne"
> jeg er nået der til hvor Nina er i maz´s lejelighed, hun smutter ned af
> trappen, men hvordan kommer max vidrer ?

Jeg kan ikke lige huske, hvor det er du er, længe siden jeg har spillet det,
men kik evt. her :
http://www.neoseeker.com/Games/Products/PS2/MaxPayne2/faqs.html

/Ole

Fra : Steen Hansen

Dato : 02-03-06 17:28

"/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse

> "Steen Hansen" <Hansen@11.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg kan ikke lige huske, hvor det er du er, længe siden jeg har spillet
> [...]

tak for linket, desværre fandt jeg ikke lige en udvej

Fra : Kasper Aae

Dato : 02-03-06 17:49

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/max_payne_2.txt

--
Kasper Aae

Fra : Steen Hansen

Dato : 02-03-06 17:59

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse

> http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/max_payne_2.txt
>
> --
> Kasper Aae

Mange tak nu kan jeg nok komme lidt videre