Counter Strike?
Fra : Tore Kjær Hansen

Dato : 01-03-06 15:54

Hej allesammen!

Er der nogen der kender et program der kan laver maps til counter strike? På
forhånd tak!

Med venlig hilsen
Tore

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-03-06 16:28

"Tore Kjær Hansen" wrote

> Er der nogen der kender et program der kan laver maps til counter strike?
> På forhånd tak!

Joehh

Mener du CS 1.6 eller CS:S?

Du kan bruge Hammer eller Quark

Hvis det er CS:S så kan du (kun) hente Source SDK'et igennem Steam

- Peter

Fra : Tore Kjær Hansen

Dato : 01-03-06 17:44

Det er CS 1.6

Jeg har prøvet Hammer men jeg kan ikke få det rigtig sat op

Fra : Tore Kjær Hansen

Dato : 01-03-06 18:25

Kan jeg få lidt hjælp?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-03-06 19:23

"Tore Kjær Hansen" wrote

> Det er CS 1.6
> Jeg har prøvet Hammer men jeg kan ikke få det rigtig sat op
Ok hvad har du fået fat i af ting og sager?

Der fandtes engang en pakke (Half-Life ToolPack) med masser værktøjer

Du kan hente de seneste versioner af hammer her fra snarkpit
http://www.snarkpit.net/editing.php?page=files&game=HL&type=editors

Jeg finder en tutorial der gå på hvordan du konfigurerer Hammer til CS

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-03-06 19:38

"Peter Lykkegaard" wrote

> Jeg finder en tutorial der gå på hvordan du konfigurerer Hammer til CS

Ahh here goes
http://twhl.co.za/tutorial.php?id=47

Det er sgu ikke nemt da mange links henviser ud i cyberspace

- Peter

Fra : Tore Kjær Hansen

Dato : 01-03-06 21:24

Tusind tak!