[Outlook2003] HTML i e-mail..?!?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 01-03-06 15:58

Jeg har sat Outlook op til at sende e-mail i HTML format, men hvro kan jeg
redigere den HTML som e-mailen indeholder? Jeg vil lave en slags nyhedsbrev,
og har lavet min HTML som jeg så vil kopiere ind i e-mailen. Men jeg kan
ikke se hvor jeg kan indsætte HTML kode

Er der nogen der kan give et tip til hvordan jeg får den til at sende HTML?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 01-03-06 22:28

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke se hvor jeg kan indsætte HTML kode
>
> Er der nogen der kan give et tip til hvordan jeg får den til at sende

Hvad har du lavet din html i?
Prøv at markere hele html'n kopier den
åbn outlook vælg ny mail og sæt ind
Hvis det ser fornuftig ud så gem den som outlook skabelon.
Alternativt send din HTML til dig selv tilpas den og gem den som outlook
skabelon
Når du så skal bruge den vælger du ny / vælg formular / brugerskabeloner i
filsystemet
mvh / Bjarne