DVD
Fra : Poul-Erik

Dato : 01-03-06 12:03

Jeg er ny her så i må undskylde hvis det er en forkert gruppe. Kan man
ophæve kopispærringen på en film-dvd
og evt. hvordan? Mvh. Poul-Erik

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-03-06 13:59

Hejsa Poul-Erik

Hvad har kopispærringen på en film-dvd med denne gruppe at gører den her
heder Dk.Spil.Computer.
så jeg tror at du skal over i en Film eller en Edb. dvd gruppe.

thomas

Fra : SB

Dato : 01-03-06 17:16

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Poul-Erik
>
> Hvad har kopispærringen på en film-dvd med denne gruppe at gører den her
> heder Dk.Spil.Computer.
> så jeg tror at du skal over i en Film eller en Edb. dvd gruppe.

lidt på samme måde som man svarer under det der er skrevet først.....
kunne jo være en spille films DVD

Søren

Fra : Diablo

Dato : 01-03-06 18:14

Du kan eventuelt kigge lidt på Clonedvd 2, som er et udemærket program til
at "clone" dvdér. Det burde kunne "ophæve" din kopispærring, måske
med lidt hjælp fra Anydvd.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 02-03-06 00:09

"Poul-Erik" <peholm@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ny her så i må undskylde hvis det er en forkert gruppe. Kan man
> ophæve kopispærringen på en film-dvd
> og evt. hvordan? Mvh. Poul-Erik

Forkert gruppe, godt ok, men Anydvd er din ven.

/Ole