SPL - Sa Po Lang
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 28-02-06 23:14

Nyere action-film med Sammo Hung og Donnie Yen. Mørkt og dystert
gangster/politi-drama krydret med rigtig god kampsport action. Har jo
tidligere lige nævnt Transporter 2, som jeg synes var ok underholdning, men
når man nu ser en film som SPL så ser man hvor langt Transporter 2 har endnu
for at komme til tops.

SPL har en udemærket historie, og udemærkede skuespillere (dog er Donnie Yen
ikke særlig god til skuespils delen, hvor imod han brillierer i kampsports
sekvenserne)

Filmen er lang tid om sin første egentlige kampsports scene, og der er
heller ikke mange af dem, men dem der er, er af høj standard, og lige så er
resten af filmen.

Dog vil jeg advare mod at den er meget mørk og meget dyster, ikke nogen feel
good movie.

mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-03-06 08:37

Brian, Rikke og Kristian wrote:
> [...]
> når man nu ser en film som SPL så ser man hvor langt Transporter 2 har endnu

Ja SPL er i top, det er jo Johnny To blandet med Jackie Chan

Rart at se Sammo Hung i en seriøs rolle og ikke som den altid lidt
grinagtige tykke dreng. Det lader til at være lidt en trend at de
sjove drenge skal være bad-guys i krimierne. Eric Tsang gjorde det jo
også mægtig godt i Infernal Affairs.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-03-06 10:24

Brian skrev:

> SPL har en udemærket historie, og udemærkede skuespillere (dog er
> Donnie Yen ikke særlig god til skuespils delen, hvor imod han
> brillierer i kampsports sekvenserne)

Jeg glæder mig også til at se den.

Jeg regner med at bestille den hjem sammen med Jet Lis nye, "Huo
Yuanjia" (som vist hedder "Fearless" på engelsk). Er der nogen af jer,
der har fået set den?

--
Mvh. Peter

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 01-03-06 16:42

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (som vist hedder "Fearless" på engelsk). Er der nogen af jer, der har fået

Nej men meld endelig tilbage, når du har set den...synes den gruppe er lidt
død mht. til især asiatiske film, men også bare generelt, de eneste film der
bliver diskuteret, er de store blockbusters.

Mvh. Brian

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 01-03-06 16:45

> [...]
> (som vist hedder "Fearless" på engelsk). Er der nogen af jer, der har fået

Har foresten selv lige bestilt Tom Yum Goong med stjerne fra Ong Bak, den
glæder jeg mig også meget til at se, der var jo fyldt med forrygende action
i Ong Bak, dog lidt for meget replay

Mvh: Brian

Fra : Optimus Prime

Dato : 02-03-06 16:51

Brian, Rikke og Kristian skrev:
> Har foresten selv lige bestilt Tom Yum Goong med stjerne fra Ong Bak, den
> glæder jeg mig også meget til at se, der var jo fyldt med forrygende action
> i Ong Bak, dog lidt for meget replay

Har du fundet den med engelske undertekster nogen steder?

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 02-03-06 18:09

"Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse

> Har du fundet den med engelske undertekster nogen steder?

Arrrggghhhh..det havde jeg sgu ikke tjekket, mon jeg kan nå at
afbestille...Troede bare at når Cd-wow solgte den, så var der sgu altid
engelsk sub....

Mvh. Brian

Fra : Rene Madsen

Dato : 02-03-06 17:59

der er heller ikke engelske undertekster på Jet li's Fearless

hilsen

Rene

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-03-06 00:37

Brian, Rikke og Kristian skrev:
> Har foresten selv lige bestilt Tom Yum Goong

Med den titel ved man da, at der ikke er tale om sødsuppe.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 05-03-06 08:03

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-03-06 07:12

On Wed, 1 Mar 2006 15:44:36 -0000, "Brian, Rikke og Kristian"
<brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE> wrote:

> [...]
>glæder jeg mig også meget til at se, der var jo fyldt med forrygende action

Den er faktisk bedre end Ong-Bak og selvfølgelig med masser af vilde
slagsmål =)

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 05-03-06 17:49

"Morbid Angel" <morbid@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Wed, 1 Mar 2006 15:44:36 -0000, "Brian, Rikke og Kristian"

> Den er faktisk bedre end Ong-Bak og selvfølgelig med masser af vilde
> slagsmål =)

Uha, så er der noget at glæde sig til.

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-03-06 16:18

Peter Bjerre Rosa wrot

> Jeg regner med at bestille den hjem sammen med Jet Lis nye, "Huo
> Yuanjia" (som vist hedder "Fearless" på engelsk). Er der nogen af jer,
> der har fået set den?

Jeg har heller ikke set den, men det er et spørgsmål om tid Har
du fundet et sted den kan købes?

Jet Li har forresten sagt at det bliver hans sidste kung fu film. Han
vil istedet til at lave dokumentarfilm om buddhisme. Er det lige fucked
up eller hva?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-03-06 16:22

Lars Hoffmann wrote:

> Jeg har heller ikke set den, men det er et spørgsmål om tid

Jeg så den lige hos CD-wow til 10 pund, så den røg lige ned i den
virtuell indkøbskurv.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-03-06 13:30

Rene Madsen wrote:
> der er heller ikke engelske undertekster på Jet li's Fearless

uh, tak for advarslen - den blev lige annuleret

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-03-06 14:00

Lars Hoffmann skrev:

> uh, tak for advarslen - den blev lige annuleret

A? Ni bu hui shuo zhongwen ma?

Jeg tror nu også, jeg venter, til kineserne får en høker til at flette
nogle engelske tekster på.

--
Mvh. Peter