Guild wars
Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 28-02-06 21:16

Er lidt træt af World of warcraft, men jeg har hørt meget positivt om dette
spil.

Kan se på den officielle hjemmeside at der er en expansion lige på
trapperne, så jeg vil spørge om dette produkt:
http://www.guildwars.com/aboutgw/wheretobuy/factionspreordereu.php også
giver adgang til det oprindelige spil? Eller skal jeg virkelig købe begge
boxe?

Fra : Diablo

Dato : 28-02-06 21:53

Hejsa der spiller selv GW, men mener at det nye spil kun er expansion af det
eksisterende, men uden adgang til det gamle univers...

Fra : Diablo

Dato : 28-02-06 21:57

Hey der, fandt lige denne artikel på GW hjemmeside :
Is Guild Wars Factions an expansion pack or a stand-alone game?

Guild Wars Factions is a stand-alone product. Those who own Guild Wars are
not required to purchase Guild Wars Factions in order to continue playing on
their game account, and those who purchase Guild Wars Factions may play
without purchasing Guild Wars. However, there is a strong level of
interconnection between the two games that makes having them both an
exceptional experience.

http://www.guildwars.com/aboutgw/faq/guildwarsfactions-faq.php

Spol lidt ned på siden

Fra : Ronny Roy Nielsen

Dato : 02-03-06 00:49

> [...]
> may play without purchasing Guild Wars. However, there is a strong level
> of interconnection between the two games that makes having them both an

Hmm, det lyder fint for gamle spillere, som gerne vil punge ud for masser af
exstra content, men for os nye er det lidt pebret at skulle købe begge 2.

På den anden side er spillet uden månedlige afgift, og kan jo starte med
originalen (ihvertfald til expansion kommer) og så se om det er fedt.

Tak for svaret.

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 13-03-06 13:20

"Ronny Roy Nielsen" <Notreally@nospam.org> writes:

> Hmm, det lyder fint for gamle spillere, som gerne vil punge ud for masser af
> exstra content, men for os nye er det lidt pebret at skulle købe begge 2.

Der står at du sagtens kan nøjes med det nye. Eller det gamle for den
sags skyld.

> På den anden side er spillet uden månedlige afgift, og kan jo starte med
> originalen (ihvertfald til expansion kommer) og så se om det er fedt.

Jeps. Jeg tror ikke rigtig der er nogen pointe i at have begge to,
før din første figur når lvl 20, ca 5/6 henne i spillets historie.
Det tager ca. 100 timer alt efter spilletid. Når du har nået lvl 20
begynder det at være mere interessant at samle de "rigtige" skills, og
der vil det være en fordel at have skills fra begge spil at vælge
mellem.