Sidste 6800GT kort ?
Fra : T.S.

Dato : 28-02-06 20:41

Hej .
Har prøvet om jeg kan finde en butik der sælger et 6800GT kort til AGP.
IKKE nemt ...
Ved godt SHG har et , men af princip handler jeg ikke hos SHG..
Der foregår sku` for lidt i det firma ..ROFL
Det bedste ville være at finde et Asus 6800GT (AGP) til en rimelige penge ,
men hvor ?
Har du et godt bud på det ?

TS

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-02-06 21:11

"T.S." wrote

> Har prøvet om jeg kan finde en butik der sælger et 6800GT kort til AGP.
> IKKE nemt ...

depends :)

Prøv at søge på Google med denne søgestreng [6800GT agp site:dk]

Der er 4-5 bud på de første sider

- Peter

Fra : T.S.

Dato : 28-02-06 21:43

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "T.S." wrote

> depends :)
>
> Prøv at søge på Google med denne søgestreng [6800GT agp site:dk]
>
> Der er 4-5 bud på de første sider
>
> - Peter

Hmm.. ikke det store..Et firma jeg ikke har hørt om før og et par test og en
gut
der sælger et brugt..
Flere bud ?
Ved godt det er svært..

TS

Fra : T.S.

Dato : 28-02-06 21:52

"T.S." <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm.. ikke det store..Et firma jeg ikke har hørt om før og et par test og
> [...]

Tjah , mit sidste håb en èn der har et link til en butik der kan skaffe mig
en 6800GT eller 6800Ultra
til AGP.
Er det ved at være tiden at skifte computer ? IGEN ! LOL

TS

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-02-06 22:49
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 01-03-06 00:10

> [...]
> Der foregår sku` for lidt i det firma ..ROFL
> Det bedste ville være at finde et Asus 6800GT (AGP) til en rimelige penge

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=15&Parent=&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=&Equal100=88377&Direction97=2&Sorted97=268435456&Equal31282=178728&Direction102=2&Sorted102=&Direction743=2&Sorted743=&Direction937=2&Sorted937=&Direction27034=2&Sorted27034=&Direction671=2&Sorted671=&Equal31283=&True1912=&Trueval1912=28196&True28869=&Trueval28869=117616&True1914=&Trueval1914=28199&True26090=&Trueval26090=98064&True1910=&Trueval1910=28191&Submit.x=11&Submit.y=5

/Ole

Fra : T.S.

Dato : 01-03-06 11:02

"T.S." <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er vist længe siden jeg har kigget hardware :)) GS kort , er de noget
> værd ?
>
> TS.

Skal jeg købe sådan et her ? Nogen komentarer inden jeg eventuelt bestiller
?
Rigtig MANGE TAK for hjælp !!

TS :))

Fra : T.S.

Dato : 01-03-06 11:10

"T.S." <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

Det her er det sidste kort .Nogen bemærkninger til butik / kort ?
http://www.computerbutik.dk/product.asp?product=1499&sub=7&page=1

TS

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 01-03-06 11:24

Dumt købt når du kan få et 7800 GS der performer bedre til mindre penge

MVH Niels

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-03-06 11:14

"T.S." wrote

> Skal jeg købe sådan et her ? Nogen komentarer inden jeg eventuelt
> bestiller ?
> Rigtig MANGE TAK for hjælp !!

Egentlig er det lidt fjollet at hive 3400 efter et 6800GT kort når du kan få
et 7800GT (PCI-e) for 2300

Kan du ikke få et bundkort med PCI-e der understøtter din nuværende
processor+ram etc?
Der er ca 1100 at gøre godt med

- Peter

Fra : T.S.

Dato : 01-03-06 14:17

> [...]
> få et 7800GT (PCI-e) for 2300
>
> Kan du ikke få et bundkort med PCI-e der understøtter din nuværende

Hvis jeg også skal til at skifte mit rigtig gode Abit bundkort for at kunne
bruge
Pci-e kan jeg vist ligeså godt købe helt ny indmad :))
Kører med Intel 3.0 Ghz , sokkel 775 tror jeg det hedder. (den gamle sokkel
til Intel ).
To stk DDR ram ..
Så skulle jeg skifte til PCI-e , hedder det ny CPU , nyt bundkort , nyt
grafikkort..
Kan vist ikke betale sig for at spare 1100kr ..

TS

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-03-06 14:47

"T.S." wrote

> Hvis jeg også skal til at skifte mit rigtig gode Abit bundkort for at
> kunne bruge Pci-e kan jeg vist ligeså godt købe helt ny indmad :))

Vi har samme problem
Det endte med et XT800GT til AGP (~1500)

Hvilket grafikkort er du i gang med at skifte ud?

- Peter

Fra : T.S.

Dato : 01-03-06 16:12

> [...]
>
> Vi har samme problem
> Det endte med et XT800GT til AGP (~1500)
>
> Hvilket grafikkort er du i gang med at skifte ud?

Det jeg har nu er bare et skodkort uden blæser. Havde ellers et 6600GT , men
det blev clocket
for vildt og det var så det :))
Er du tilfreds med det kort du har nu ?

TS

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-03-06 16:26

"T.S." wrote

> Det jeg har nu er bare et skodkort uden blæser. Havde ellers et 6600GT ,
> men det blev clocket
> for vildt og det var så det :))

Så ka man lære det ka man :)

> Er du tilfreds med det kort du har nu ?

Jow det er faktisk rigtig godt
Sikkert ikke godt nok til FEAR - men resten æder det fint
Det er et Sapphire kort

Resten af min hardware kan sikkert heller ikke tygge igennem FEAR så den må
vente
P4 2.4Mhz 512Mb mem etc

- Peter

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 01-03-06 16:35

"T.S." <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så skulle jeg skifte til PCI-e , hedder det ny CPU , nyt bundkort , nyt
> grafikkort..
> Kan vist ikke betale sig for at spare 1100kr ..

Der er ingen grund til at sifte cpu, du kan få en masse pci-e bundkort med
socket 775 og ddr ram.

Det ville spare penge.
Give dig bedre ydelse.
Du ville have et grafikkort som du kan tage med dig til et nyt system, hvis
det er ikke er grafikkortet du opgradere næste gang, i stedet for at sidde
med et apg-kort du ikke kan bruge i dit næste system.

Nej det kan slet ikke betale sig...

Hvis du slet ikke vil gå over til pci-e, så køb dog et 7800 GS kort i
stedet, det er hurtigere end 6800 GT og koster mindre.

Medmindre du kan finde et billigt brugt 6800 GT kort, så er 6800 GT kortene
et meget dårligt køb.

Mvh Martin.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-06 21:16

T.S. wrote:

> [...]
> grafikkort..
> Kan vist ikke betale sig for at spare 1100kr ..

du kan sagtens få LGA775 boards m. pci-express, så du kan faktisk få
begge dele for det agp korts pris.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Tveskaeg

Dato : 01-03-06 14:34

On Tue, 28 Feb 2006 20:41:27 +0100, "T.S." <stenvej@gmail.com> wrote:

> [...]
>Der foregår sku` for lidt i det firma ..ROFL
>Det bedste ville være at finde et Asus 6800GT (AGP) til en rimelige penge ,

Jeg har købt meget hardware hos SHG og jeg har altid været meget
tilfreds med dem. Det er en af de få forhandlere der er ærlige omkring
lager situationen.

Andre forhandlere skilter gerne med at varen er på lager og når
bestillingen så er afgivet så spammer de ens inbox med beklagelser
om at det var den desværre ikke alligevel p.ga en fejl men de håber at
kunen afsende i morgen og sådan kan det så køre i et par uger.

Jeg kan varmt anbefale SHG!!!

Fra : T.S.

Dato : 01-03-06 16:15

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> om at det var den desværre ikke alligevel p.ga en fejl men de håber at
> kunen afsende i morgen og sådan kan det så køre i et par uger.

YES , Shg.dk er gode til at levere hurtigt og billigt.
Men gud nåde og trøste dig hvis du skal bruge din
garanti til noget. !!
Så opdager du også ligesom mange andre , hvad du kan blive udsat for fra
Shg`s side .. LOL

TS

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 01-03-06 17:30

"T.S." <stenvej@gmail.com> skrev:

> [...]
>garanti til noget. !!
>Så opdager du også ligesom mange andre , hvad du kan blive udsat for fra

Jeg har haft RMA hos SHG uden problemer. Der gik to dage, så havde jeg
en ny vare.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-06 21:18

Michael Pilgaard wrote:

> Jeg har haft RMA hos SHG uden problemer. Der gik to dage, så havde jeg
> en ny vare.

jeg har prøvet begge dele.. en vare have jeg ombyttet efter 2 dage, en
anden vare var de rask væk 3 måneder og 2 dage om at få byttet. der har
dog været flest solskinshistorier.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : T.S.

Dato : 01-03-06 22:01

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har haft RMA hos SHG uden problemer. Der gik to dage, så havde jeg
> en ny vare.
> --
> Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Tja , i har så bare været heldige :))
I modsætning til så mange andre ...´Tjek selv eventuelt Google " shg problem
" eller lignende.
TS

Fra : Thomas Hansen

Dato : 02-03-06 10:11

> [...]

> Der foregår sku` for lidt i det firma ..ROFL
> Det bedste ville være at finde et Asus 6800GT (AGP) til en rimelige

Hej TS
Der er et brugt 6800gt til salg i dk.marked.privat.edb.intern
<4406a9e7$0$47079$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>
Det er godt nok et Aopen men det kan måske bruges.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"