Hvor gammel er den PGO ?
Fra : Per Christiansen

Dato : 28-02-06 19:39

Hvordan ser man hvor gammel en PGO knallert er,
Kan man se det på stelnummeret og hvordan.

Jeg har været ude og kikke på brugte PGOer som
de siger er ca. et år gammel men hvis man kikker
på rust og ir og stand så ser de ældre ud.

Så hvordan ser dens aller.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 01-03-06 00:08

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg har været ude og kikke på brugte PGOer som
> de siger er ca. et år gammel men hvis man kikker
> på rust og ir og stand så ser de ældre ud.

De ruster som ind i helvede... Det gør min, men den står ude konstant, og
den er blevet vasket 1 eller 2 gange i de 1½ år jeg har haft den. Der er
vist noget med, at du kan se det på stelnummeret... De sidste 4 tal, mener
jeg.

/Ole

Fra : Per Christiansen

Dato : 01-03-06 06:36

"/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vist noget med, at du kan se det på stelnummeret... De sidste 4 tal, mener

Men hvordan

Fra : Allan Riise

Dato : 01-03-06 08:25

Per Christiansen wrote:
> "/Ole (6000)" <ole.ryoVOV@HUNDgmail.com> skrev i en meddelelse

> Men hvordan

Første bogstav i stelnummeret (mener jeg, er ikke helt sikker), hvis den
skal være ca. 1 år gammel. så skal bogstavet være Z eller X

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Contraventum Minquit

Dato : 02-03-06 22:48

I forbindelse med stelnummeret er der et bogstav, som angiver årgangen:

P 1998
R 1999
S 2000
T 2001
U 2002
V 2003
X 2004
Z 2005
A 2006

osv osv

CM

Fra : Michael Oldhøj

Dato : 05-03-06 09:16

Det kan man ikke regne med mere i flg. Politiet .. og jeg kan kun nikke da
min er fra 2005 og hedder TY i stelnr

mhv michael

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-03-06 10:41

Sun, 5 Mar 2006 09:15:47 +0100, skrev Michael Oldhøj, på 64 linier, i
<440a9e33$0$121$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

>Det kan man ikke regne med mere i flg. Politiet .. og jeg kan kun nikke da
>min er fra 2005 og hedder TY i stelnr
Din er en 45'er

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Allan Riise

Dato : 05-03-06 11:33

Karsten Andersen wrote:
> Sun, 5 Mar 2006 09:15:47 +0100, skrev Michael Oldhøj, på 64 linier, i
> <440a9e33$0$121$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

> Din er en 45'er

Nemlig.

Fra : Per Christiansen

Dato : 06-03-06 20:59

men der står RFVPMMS i mit stelnummer
hvordan hænger det sammen

Fra : Michael Oldhøj

Dato : 10-03-06 09:41

Næ det er ikke en 45 det er såmænd en 3 hjulet invalide jeg har fået fra
min lokale kommune

mhv michael