Rent
Fra : BettinaP

Dato : 28-02-06 16:21

Er der andre end mig der har fået set Rent (the movie) ?

Efter min mening en imponerende film indspilning af en fremragende musical.
Jeg var dybt rørt og har sjældendt oplevet en SÅ stille biograf i de
indlagte pauser/sceneskift.
Kan klart anbefales hvis man er til den slags.

fivehundredtventyfivethousandsixhundredminutes....how do you measure a
year...lalalala

BettinaP
--
www.Koochi.dk - coach dit potentiale

Fra : Koeffe

Dato : 28-02-06 20:45

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
biograf i de
| indlagte pauser/sceneskift.
| Kan klart anbefales hvis man er til den slags.

Kan du uddybe? Først ville jeg nemlig rigtig gerne se den,
men så droppede jeg det igen fordi jeg tænkte at det nok
bare var en gang pladder-romantik. Er det ikke en ren
pigefilm?

--
Koeffe

Fra : BettinaP

Dato : 01-03-06 09:01

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in message
> [...]
> men så droppede jeg det igen fordi jeg tænkte at det nok
> bare var en gang pladder-romantik. Er det ikke en ren

øm, definer lige pigefilm?
Jeg er ret sikker på det var deltagere af begge køn der så filmen til
for-premieren i sidste uge, men jeg ved selvfølgelig ikke hvad hankønnenes
mening var efterfølgende.
Min mands reaktion var i hvert fald nogenlunde den samme som min:
man bliver meget opmærksom på, hvor godt vi egentlig går rundt og har det,
hvor meget man skal huske at nyde livet, at bruge tiden på de ting der er
noget værd, at venskab er er uudtømmelig kilde til fornøjelse, sorg, glæde
og mange gode stunder.
Ja ok, kan godt høre at det lyder som en pigefilm. Men der er nu også mange
smukke piger der danser og klæder sig vældig sexet, så jeg vil mene der i
hvert fald også er lidt for øjnene til dig *G*

BettinaP