Digitarian levering
Fra : Martin Helbo

Dato : 27-02-06 19:07

Er der andre der også oplever at der går længere tid med at få dvderne frem
og tilbage?
Det er mere reglen end undtagelsen, at der går fire dage fra jeg sender en
film til de modtager den, og ligeledes den anden vej.
Det begyndte underligt nok da Post dk's nye mangel på service trådte i
kraft.

/Martin Helbo

Fra : Martin Møller

Dato : 28-02-06 10:44

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> film til de modtager den, og ligeledes den anden vej.
> Det begyndte underligt nok da Post dk's nye mangel på service trådte i

Det har jeg også oplevet siden starten af februar. Når de skriver at de har
sendt filmene får jeg dem typisk først 2 dage efter. Når jeg sender dem
retur går der typisk 2 dage før de ham dem. Mon man skulle høre Digitarian
hvorfor det er sådan?

Martin

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 28-02-06 18:10

> [...]
> film til de modtager den, og ligeledes den anden vej.
> Det begyndte underligt nok da Post dk's nye mangel på service trådte i

Har kun oplevet at aflevering tager en ekstra dag, plejer at få filmen dagen
efter de har modtaget dem.

Fra : Louby

Dato : 28-02-06 19:27

> [...]
> film til de modtager den, og ligeledes den anden vej.
> Det begyndte underligt nok da Post dk's nye mangel på service trådte i

De modtager altid mine film dagen efter afsendelse og samme dag går der film
af sted til mig som altid kommer indenfor 2 dage (9 ud af 10 gange dagen
efter) og har været medlem i 1 år nu.

Jeg bor i Brønshøj da lokaliteten måske kan have noget at gøre med
problemet.

Mvh Louby