The Constant Gardner
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 27-02-06 17:42

Så lige the constant gardner som er af instruktøren bag den forrygende City
of God. Filmen er næsten lige så god som CoG, forrygende skuespil, og en
stemning i stil med film som 3 Døgn for Condor. Som thriller er den på alle
måder bedre end The Manchurian Candidate (Geninspilningen)

Kan kun varmt anbefale den.

Mvh. Brian

Fra : Brian P

Dato : 27-02-06 22:03

Brian, Rikke og Kristian wrote:
> [...]
> stemning i stil med film som 3 Døgn for Condor. Som thriller er den på alle
> måder bedre end The Manchurian Candidate (Geninspilningen)

Nu skal der ikke så meget til at overgå genindspilningen af The
Manchurian Candidate, men ja, The Constant Gardener er udmærket som
spændingsfilm.

Fra : Per

Dato : 27-02-06 22:27

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
wrote in message news:44031db0$0$38650$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> en stemning i stil med film som 3 Døgn for Condor. Som thriller er den på
> alle måder bedre end The Manchurian Candidate (Geninspilningen)

Jeg nåde ca. halvvejs ind inden jeg opgav at se den færdig. De andre film du
nævner var OK, men Gardner var altså for kedelig.