Sidney Poitier og Tony Curtis?
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 27-02-06 11:48

Husker jeg forkert, eller blv der en gang i tresserne lavet en film med
Sidney Poitier og Tony Curtis? De var vist lagt i lænker, sådan at de
ligefrem var lænket til hinanden. Er der noget om det, eller er det bare
noget jeg har drømt?

Ruth

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-02-06 12:20

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> writes:

> [...]
> Sidney Poitier og Tony Curtis? De var vist lagt i lænker, sådan at de
> ligefrem var lænket til hinanden. Er der noget om det, eller er det bare

Under "more searches" på www.imdb.com er der en "people working
together"-funktion.

Ved hjælp af den fandt jeg denne film, som formentlig er hvad du
søger:

http://imdb.com/title/tt0051525/

--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-02-06 14:06

Peter B. Juul skrev bl.a.:

> [...]
> together"-funktion.
>
> Ved hjælp af den fandt jeg denne film, som formentlig er hvad du

Ja, det er den. "Lænken" hed den på dansk, og den havde DK-premiere
12.1.59 i biografen Nygade / Nygade Teatret.

--
Jørgen Grandt

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 28-02-06 00:51

"Jørgen Grandt" skrev i en meddelelse

> Ja, det er den. "Lænken" hed den på dansk, og den havde DK-premiere
> 12.1.59 i biografen Nygade / Nygade Teatret.

Nåe ja, den hed jo "Lænken". Ih du milde, er det SÅ længe siden. jeg fik
aldrig set den, jeg kunne da godt tænke mig at se den nu.

Jamen tak til Jer begge to.

Ruth

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 01-03-06 10:55

Dvdoo har den på dvd til 100,- (i engelsk udgivelse, uden danske
undertekster)

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=10011