Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt kølesystem
Fra : Hagar

Dato : 26-02-06 20:11

Hej i gruppen

Min blæser på mit Tyan G9700 pro kort er blevet træt, den orker dårligt at
køre rundt. Det er nu også meget godt klaret for en standard blæser at holde
i ca. 6 år, syntes jeg. Men nu skal der noget nyt til, men hvad. Det
kølesystem der er på nu kan ses her
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/tyan-tachyon-9700pro.html
Er der nogen af jer guruer der har et forslag til en om'er ? Jeg sætter
stører pris på at den holder længere end den er lydsvag, selv om det ville
være ret fedt med så lidt støj som muligt, men jeg agter bare ikke af skulle
købe nyt hvert år. Jeg hører gerne fra dem der har et Tyan kort i forvejen,
om det har byttet, og til hvad.

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 28-02-06 00:27

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle købe nyt hvert år. Jeg hører gerne fra dem der har et Tyan kort i
> forvejen, om det har byttet, og til hvad.

Skulle andre have behov for at skifte køler på deres Tyan kort, så kig på
denne her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79580 Den er blevet mig
anbefalet af en anden som siger god for den.

Hagar