E-Mail
webnoob 5265
hvor gemmes navn og password in IE6.0 sp 2
Fra : Anders Andersen

Dato : 26-02-06 15:49

Undskyld hvis postet forkert men det er MS IE6.0 Sp2 jeg har
spm hvor gemmes navn/password eks. når man går på webmail og siger gem på
disk, det bliver ikke gemt som cookies men et andet sted måske i den store
fil med navn index.dat i temp internet files bib, jeg har prøvet at søge på
det jeg ønsker slettet via msconfig men kan ikke finde noget, jeg har
nemlig en alenlangliste der dukker op hver gang som jeg
ønsker at rydde op i

hvem kan hjælpe ?

vh Anders

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-02-06 17:04

Anders Andersen skriblede:
> [...]
> har prøvet at søge på det jeg ønsker slettet via msconfig men kan
> ikke finde noget, jeg har nemlig en alenlangliste der dukker op hver

Det har ikke strejfet dig at via internetindstillinger/
Indhold/Autofuldførelse kunne være et godt sted
at starte.

--
Lars Fragstrup

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 26-02-06 20:43

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse news:44018b82$0$5505$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com...
> Anders Andersen skriblede:

> Det har ikke strejfet dig at via internetindstillinger/
> Indhold/Autofuldførelse kunne være et godt sted
> at starte.

Der ligger de ikke - der kan man kun slette alt og ikke en
enkelt som Anders gerne vil.
Jeg kunne da også godt tænke mig man bare kunne rydde
op i det uden at skulle fjerne alt, så det vil jeg prøve at undersøge.

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 26-02-06 21:28

"Hans M. Pedersen" <hmp45@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44020533$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> Jeg kunne da også godt tænke mig man bare kunne rydde
> op i det uden at skulle fjerne alt, så det vil jeg prøve at undersøge.

Prøv denne kommando under Start > kør > Control keymgr.dll

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-02-06 17:23

Anders Andersen skriblede:

Og lige en reminder, hvis du ikke ejer eller har
anden tilknytning til domænet "andersen.dk"
så vil jeg anbefale at du sletter det i din adr.

--
Lars Fragstrup